Avatar billede allanrye Nybegynder
10. februar 2008 - 14:48 Der er 8 kommentarer

Vurdering af Festivalsite

Hej Eksperter

Jeg har et festivalsite med festivaloversigt, underholdninger mm.

Det har jeg lige redesignet og opdateret og er i den forbindelse meget intereseret i ris og ros og hører jeres meninger mht. design, navigation, overskuelighed, farver etc.

http://www.allanallan.dk

På forhånd tak
Allan Rye
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2008 - 15:30 #1
<ole>

Jeg savner nogle afdelinger af sitet. Måske noget om gynækologi, en liste over korrekt dæktryk på forskellige motorcykelmærker, samt lidt om klipning af kanariefuglenæb.
Alternativt kunne du ryde lidt ud i de eksisterende afdelinger. Jeg kan således ikke finde den naturlige kobling mellem onlinespil/vittigheder og musikfestivaller  ;o)

Derudover er der en masse unødig information om en eller anden, der hedder Allan. Hvad jeg skal læse om ham for, når jeg leder efter festivalinformation, er mig lidt af en gåde. Hvad han engang i fortiden lavede på landets festivaller har næppe befolkningens udelte interesse idag.

Ellers er det meget nydeligt  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2008 - 15:34 #2
PS: Inden du begynder at tage penge for webkode, bør du nok sætte dig ind i det mest grundlæggende HTML først  ;o)
Avatar billede allanrye Nybegynder
10. februar 2008 - 16:55 #3
Hej Ole

Tak for kritikken, jeg kan godt følge dig i det er en blandet landhandet og det er for så vidt også meningen nu da vi ikke sælger noget mere. Så det er en sammemsætning af de mest viste sider fra det gamle site.
Men det har nok ikke den store relevans for de nye festivalssøgende, men så kan de måske få lidt underholdning hvis det er.

Hvad er det du har i tankerne, når du siger jeg "sætte dig ind i det mest grundlæggende HTML først  ;o)"

VH Allan
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2008 - 17:11 #4
Valider siden - og husk: Det bliver først et HTML-dokument, hvis der står en DTD som det allerførste. DTD'en er absolut obligatorisk i HTML - og uden den disabler du forøvrigt store og vigtige dele af CSS i IE
Avatar billede allanrye Nybegynder
10. februar 2008 - 19:12 #5
Hej igen Ole

Ja jeg ved godt den ikke er valideret efter W3, men det CSS jeg bruger på denne siden kører fint uden og jeg bruger nok heller ikke den energi på kodningen som jeg burde, da det er designdelen der interesseret mig.
Der er også mht. design etc jeg er interesseret i at høre jeres forskellige meninger.

VH Allan
Avatar billede allanrye Nybegynder
11. februar 2008 - 21:49 #6
Er der ikke andre end Ole, som der vil komme med deres mening om siden eller ris/ ros og ideer??

VH Allan
Avatar billede olebole Juniormester
11. februar 2008 - 21:58 #7
Sålænge de koder du sælger ikke ligner den på allanallan.dk, så er der heller ikke problemer, men man kan ikke tage penge for den slags. Sælger man kode, må den nødvendigvis være til at overtage af andre - og derfor skal den som minimum overholde gældende standarder  :)
Avatar billede allanrye Nybegynder
11. februar 2008 - 23:27 #8
Hej igen Ole,
Nej det er ikke koder jeg sælger og jeg er med på hvad du siger.
Igen må jeg sige det har ikke noget med denne streng at gøre...

Der står stadigvæk vurderes på design, navigation, overskuelighed, farver etc.