Avatar billede urup Nybegynder
09. februar 2008 - 20:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

HD der skal slettes total

Jeg har en HD der skal slettes total og laves som da den ´kom fra fabrikken.

Har den sat i en anden pc vía usb kabel.

Fujitsu mpg3204ah
Avatar billede haverslev Novice
09. februar 2008 - 20:26 #1
Avatar billede haverslev Novice
09. februar 2008 - 20:28 #2
Ps. du skal være meget forsigtig med killdisk, og være 100% sikker på at det er den rigtige disk du sletter :-)
Avatar billede urup Nybegynder
09. februar 2008 - 22:42 #3
nå.....jeg har taget c drevet .....jeg ved jo den xp pleje at ligger på b drevet
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. februar 2008 - 23:04 #4
b drev..??
hvordan pokker har du lavet et B drev..???
Avatar billede tiger_dk Mester
09. februar 2008 - 23:14 #5
b drev, var det ikke til hel aflange "disketter", fra gode gamle dage, det passede til !!
Avatar billede urup Nybegynder
09. februar 2008 - 23:31 #6
Driller*g*
Mit flytbare drev hedder G og det er den der får kniven...
Avatar billede justrace Novice
10. februar 2008 - 00:36 #7
De der "aflange" disketter må være fra før jorden blev rund, for hvordan skulle de dreje rundt?  :)
Avatar billede urup Nybegynder
10. februar 2008 - 07:54 #8
De kunne brækkes på midten og så kunne de fint dreje
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. februar 2008 - 11:27 #9
For at afklare b-drevs mystikken, så var b-drevet ikke kun de gamle 5,25" disketter, men der imod floppy drev nr. 2. Det var i tiden før harddiskens indtog. Floppy nr. 1 kørte det programmel der skulle afvikles, og nr. 2 gemte de data der blev genereret. Selv i dag findes der floppy kabler med plads til 2 3,5" drev og 2 5,25" drev.
Avatar billede justrace Novice
10. februar 2008 - 11:43 #10
Det var i hvert fald før normale indtægter kunne betale en harddisk uden at tage lån i huset.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. februar 2008 - 12:49 #11
Jep. Jeg mener at kunne huske en Winchester 10 MB harddisk, der var stor som et amerikansk køleskab. Den kostede i omegnen af 20000$.
Avatar billede cavatino Nybegynder
11. februar 2008 - 19:24 #12
Bortset fra det kan du ikke slette "totalt". Data kan - selv efter en tur med killdisk - gendannes, hvis man har de rette programmer.