Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. februar 2008 - 14:09 Der er 10 kommentarer

Hvor svært kan det være

Siden torsdag har jeg prøvet at lukke min konto, men jeg bliver ved med at få en mail om at jeg skal klikke på et link. Når jeg har gjort det, er min konto aktiveret igen.

Klikker jeg ikke i mailen, bliver kontoen alligevel sat aktiv efter nogen timer!

Og hvorfor hedder det "luk konto", når den faktisk ikke bliver lukket, men blot deaktiveret?
Kan det virkelig ikke lade sig gøre at få den lukket helt?
Avatar billede roenving Novice
09. februar 2008 - 14:33 #1
Nej, for det ville ødelægge den grundlæggende tanke, at alt, der er skrevet ind i Eksperten altid er til rådighed, hvis der en dag kommer en, der kan få gavn af oplysningerne !-)

-- undtaget selvfølgelig tilfælde, hvor det er injurierende, krænkende m.m.m.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. februar 2008 - 14:43 #2
Jeg forventer da heller ikke mine indlæg bliver fjernet, men blot at kontoen lukkes helt - måske på samme måde som folk der er blevet smidt helt ud herfra er blevet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2008 - 15:48 #3
Så brug anmeld funktionen og bed om at få spærret din bruger....
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2008 - 16:02 #4
Nu har jeg leget lidt med det, og dit problem er at du har bedt eksperten huske dit brugernavn og kodeord.
Når du så åbner eksperten.dk sender den automatisk en aktiveringsmail til dig.

Løsning er simpel: slet cookies, så gør den det ikke mere og din konto forbliver aktiveret indtil du prøver at logge ind igen (så lad vær med at prøve at logge ind + klik ikke på link i mail!)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. februar 2008 - 17:14 #5
Har jeg gjort..
Har aldrig været slået til..
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. februar 2008 - 17:22 #6
Det er 1½ døgs siden jeg anmeldte mig selv, samt sendte en mail til E. Har intet hørt.
Jeg har aldrig haft aulogin slået til nogen steder på nettet. Det er det første jeg deaktiverer ved nyinstallation.
Når man klikker på mailen der skal bekræfte ens identitet, bliver man automatisk logget ind.
Klikker jeg ikke, bliver kontoen åbnet igen efter nogen timer. Dette checker jeg ved anonymt at gå på E, og checke min profil. Jeg er dermed ikke logget ind.
Avatar billede snowball Novice
10. februar 2008 - 19:21 #7
"gider_ikke_mere" er hermed deaktiveret efter eget ønske.

Snowball / Admin
Avatar billede akyhne Nybegynder
10. februar 2008 - 19:43 #8
Tak for det, snowball. Har du mulighed for at slette den mailadresse jeg brugte til den konto. Den vil jeg nemlig gerne bruge igen, men kan ikke da jeg får at vide den er brugt i forvejen? Hvis det ikke er til for meget besvær?
Avatar billede snowball Novice
10. februar 2008 - 19:51 #9
Det er ændret nu.
Avatar billede akyhne Nybegynder
10. februar 2008 - 20:00 #10
Mange tak.