Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2008 - 16:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede upload sider med subfolders

Hej, jeg har nu prøvet Googles Picasa, og Yahoo's Flicker, men ingen af disse tilbyder subfolders som jeg virkelig meget gerne ville have.. Nogen, der kender sider der tilbyder dette - men som også er nemmere og gratis/billige at gå til som overstående sider..

Hører også gerne andre fif til sider.. lige pt synes jeg, at jeg er mest varm på picasa, dejlige applikationer der følger til desktop siden, og online siden er også nem at gå til, og nem at dele med andre - som er meget vigtig for mig...
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2008 - 17:35 #1
jeg fandt myphotoalbum.com den kan.. nogen der kender den, og ved  om den er noget værd.. og ikke pludselig forsvinder :p
Avatar billede uffesteenberg Novice
09. februar 2008 - 00:34 #2
Kender ikke myphotoalbum, men spørg evt. på fotokritik.dk ;-)
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2008 - 18:54 #3
d