Avatar billede henrikk Nybegynder
15. juni 2001 - 15:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slettes oplysninger i f.eks. user.dat?

Kender I nogen programmer eller lign. der sikkert kan editere i user.dat og andre relaterede registreringsdata?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
15. juni 2001 - 15:22 #1
notepad...
Og du sletter med DEL
Avatar billede 1115822 Nybegynder
15. juni 2001 - 15:26 #2
CuteHtml
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2001 - 20:30 #3
Slet dem fra dos
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juni 2001 - 20:52 #4
Er USER.DAT ikke en del af registrerings databasen i Win9x ?
Avatar billede halifax Nybegynder
15. juni 2001 - 23:30 #5
USER.DAT er en del af registreringsdatabsen. Slet den og det skal nok blive sjovt, hehe. Den anden del af reg.databasen er SYSTEM.DAT.
For at editere i disse bruges regedit.exe.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. juni 2001 - 00:42 #6
halifax:> jeg mente sku nok *G*
Brug i bare notepad .. det skal nok gå godt siden filen er binær ..
Avatar billede jesperk1 Nybegynder
16. juni 2001 - 00:53 #7
formater c drev
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. juni 2001 - 21:51 #8
Det skal du være meget forsigtig med, men det ved du vel.!!
Du kan næsten altid exportere registreringsdatabaserne til forskellige filformater, hvorefter de kan redigeres i f.eks. word eller excel

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede halifax Nybegynder
16. september 2001 - 16:49 #9
Jeg gentager som sandt er: For at editere i User.dat og system.dat, SKAL du bruge programmet regedit.exe. De to .dat-filer udgør tilsammen oplysningerne i registreringsdatabasen.
For at starte regedit.exe klik Start-Kør og skrev regedit <Enter>
Reg.databasen kan eksporteres som bufferzone skriver. Men tilsammen drejer det sig om hundredevis af linier, så lad vær, hvis du ikke er supernørd, og åben i stedet med regedit.exe.
Til sidst: Hvorfor afviser du korrekte svar??