Avatar billede fromsej Praktikant
08. februar 2008 - 16:36 Der er 59 kommentarer og
1 løsning

Hvil i fred, du vil ikke blive savnet

Det var dog en ubeskrivelig glædelig nyhed:
http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=169
Avatar billede tafkab Nybegynder
08. februar 2008 - 16:37 #1
Jeg kan kun give dig ret :-)
Avatar billede peet-49 Novice
08. februar 2008 - 17:07 #2
Det er bare dejligt.
Avatar billede nielle Nybegynder
08. februar 2008 - 17:15 #3
Personligt havde jeg nu ikke så meget i mod det. Så sent (tidligt?) som i går kunne jeg have brugt det. :^)
Avatar billede resten Nybegynder
08. februar 2008 - 17:37 #4
hehe det må man da kalde en god nyhed c",)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
08. februar 2008 - 17:39 #5
Både godt og skidt.
Jeg mener at det blev brugt godt og rigtigt af de mere seriøse brugere, mange andre fik lavet en masse støj.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
08. februar 2008 - 20:06 #6
Man kan vel sige; "De få ødelagde det for de mange" - som gerne ville bruge systemet fornuftigt og sagligt.

Personligt kan jeg kun klappe i hænderne over, at det skrammel endelig er fjernet. Jeg er overbevist om, at eksperten igen bliver et sted med fornuftige diskutioner, med forskellige meninger som kan ytres, uden risiko for bag efter, at blive hængt ud med løgnagtige karmatildelinger.

Tomlen op for E for beslutningen om at fjerne det HELT.  ;o)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
08. februar 2008 - 20:23 #7
Var det virkelig ikke sværere? Det kunne man da ha' gjort for lang tid siden :-)
Avatar billede kenp Novice
09. februar 2008 - 10:30 #8
Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)
Avatar billede roenving Novice
09. februar 2008 - 14:20 #9
-- så mangler vi bare at få fjernet linket ved brugernavnene i spørgsmålene, så der linkes direkte til brugerinfo !-)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. februar 2008 - 23:09 #10
Sørgeligt - en af de eneste måder at holde styr på dårlige brugere. Af samme årsag springer jeg fra E som hjælper.

Hvis jeg så bare kunne få lukket den forbandede konto...
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. februar 2008 - 23:35 #11
Nu er jeg så gammel i gårde at jeg sagtens kan huske tiden før vi fik karma og også grunden til at vi fik karma. Jeg kan derfor sige at det ikke var bedre før og sikkert heller ikke bliver det efter. Det at karma er fjernet ændre jo ikke ved menneskerne der bruger E, de vil derfor, lige som de gjorde før vi fik karma, i stedet skændes og kalde hinanden grimme ting i posterne.

Bare vendt om et lille årstid, så vil der være en gruppe mennesker der pludselig synes at vi skal have en måde at tilkendegive de ting som point ikke siger og så bliver karme under et andet navn og lidt anderledes genindført.

At tro at fjernelse af karma løser noget som heldst er naivt, det er jo de samme mennesker vi arbejder med og de ændre sig ikke
Avatar billede norbert_ Nybegynder
10. februar 2008 - 00:03 #12
Du har sikkert ret i, at hvis nogle brugere har lyst til at svine hinanden til, vil de sikkert gøre det i trådene. Men her er de til gengæld ikke anonyme, hvad de var før. Og det vil sikkert nok sætte en lille dæmper på det.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. februar 2008 - 00:07 #13
eller også oprettes specielle "svine andre til" profiler. Det er ikke karma der var problemet det er mennneskerne og de er her stadig. Hvor der er vilje er der vej, de skal nok finde måder til at fortsætte skænderierne og nu har de ingen anden mulighed end af fylde trådene med alt muligt ikke relevant crap, hvilket var en af grundende til at man opfandt karma i første omgang.

Løsningen er ikke at fjerne karma, løsningen er meget klare regler og benhård og lyn  hurtig justits fra coadmin
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. februar 2008 - 00:33 #14
bufferzone: Du rammer sømmet på hovedet. Fjernelse af karmasystemet, hjælper intet.
Avatar billede peet-49 Novice
10. februar 2008 - 09:04 #15
Kan ikke se,det har så meget med karma, at gøre, i en tråd er der altid en afsender, at forholde sig til, karma kunne oprettes selv om man ikke var aktiv, og det uden afsender. Jeg synes fjernelse af karma er et godt skridt på vejen.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. februar 2008 - 11:41 #16
I er da vel ikke så naive at tro på at alt er godt nu, og der ingen skænderier finder sted nu!!!
Og de ekstremt få skænderier der fandt sted på E i forhold til alle de tråde der er oprettet, giver ingen ret til fjernelse af karmasystemet. Dertil har vi jo også anmeldelsessystemet, hvis folk går over stregen.

Det eneste problem med K, var at nogle brugere brugte det til mudderkastning. Og hvad så? Det viser sig f.eks her, http://www.eksperten.dk/spm/818335 , at helgec nok selv var lidt skyld i de dårlige karmaer.
Trods alt var det da bedre at folk skændtes der, end i indlæggene.

Jeg har selv været oppe at "skændes" med flere brugere på E, men jeg har da ikke givet dem dårlig karma p.g.a at de har en anden mening i livet end jeg har.

I alt nåede jeg uddeling af ca. 90 brugere. 3-4 gode karmaer til brugere jeg fik respekt fra, bl.a drgonzo med hvem jeg har haft nogle heftige diskutioner med. Men vi kunne respektere hinandens synspunkter, og som en god bruger fik han en femmer.

Så var der screem_brille som fik et 3-tal for sit ekstreme pointrytteri, men dygtige kunnen. Pointrytteri fordi han tog alt hvad han kunne skrabe til sig.

De resterende 85 brugere fik næstdårligste karma for ikke at lukke, eller selv tage point.

Da karmasystemet var den eneste mulighed for at følge med i dårlige brugere, har jeg mistet lysten til at deltage aktivt på E. Det var den berømte dråbe.

Jeg har bedt snowball om at blive pointløs eller lukke min konto helt i protest mod udviklingen på E. Det synes nogle sikkert er grinagtigt, og til Jer kan jeg blot sige; I bekræfter min beslutning.

Jeg vender dog nok frygteligt tilbage, men det bliver ikke som hjælper, kun som spørger.

gider_ikke_mere/akyhne
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. februar 2008 - 11:44 #17
Lige en lille detalje: Lad være med at kalde screem_brille sb ved omtale. Der er faktisk en bruger herinde der hedder det.
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2008 - 12:17 #18
Nej, vi er ikke naive, vi er bare nogle der var godt og grundigt træt af kujonernes "gratis" tilsvining af os, nu kommer der navn på, det vil gøre det nemmere for coerne, det vil reducere svineindlæggene, for nu er man ikke anonym mere, desuden har man mulighed for at hvad man evt. har gjort forkert i en tråd, i stedet for en tilkendegivelse ud af ingenting, der refererer til intet som helst.
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2008 - 12:19 #19
at SE hvad *SUK*
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. februar 2008 - 12:48 #20
Jeg nægter at tro på at co's ikke har mulighed for at se hvem der giver dårlige karmaer.
For mig virker det som om det er mere vigtigt med høje besøgstal på siden, fremfor at holde ro og orden. Hvad skal vi med et indlæg som dette? http://www.eksperten.dk/spm/793135

Smid dog brugeren ud, bann hans IP adresse, og slet spørgsmålet fuldstændig. Ingen af delene giver mening at have på E.

Vores forsøg på at få ham til at svare, kan vel egentlig betragtes som spam, da de intet har med spørgsmålet at gøre. Reglerne giver simpelthen ingen mulighed for anmeldelse. Kun karmasystemet gav mulighed for "afstraffelse".

Og til alle Jer aktive brugere som synes det går så dårligt: Meld Jer dog som coadmins! Der er kun 3 af dem til at holde styr på 5000 indlæg pr. måned. Selv har jeg ofte overvejet det, men med de slappe regler der er på E, giver det ingen mening.

Og ja, jeg synes selv E har høj feber. Derfor gider_jeg_ikke_mere.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. februar 2008 - 13:03 #21
Jeg har i øvrigt de senere dage ledt efter et andet dansk forum hvor jeg kunne dele ud af min erfaring, men ingen af dem virker seriøse nok til at jeg umiddelbart gider spilde min tid på dem.

Men det har dog alligevel fået mine øjne op for en ting: Der foregår ingen skænderier de steder jeg har kigget!?!

Hvorfor ikke?? Hvad er den grundlæggende forskel på E og de andre steder? Det kan svares ganske enkelt: Pointsystem, og forventet lukning af spørgsmål. Det er den grundlæggende forskel.

Vi forventer i en eller anden grad at dette bliver overholdt. Et eller andet sted kan dette vel være ligemeget! Der står dog ingen steder i reglerne at spm. skal lukkes, og pointfordelingen er fuldstændig op til spørger!

Men E er et community. Vi forventer en ordentlig tone. Vi forventer at blive belønnet for vores hjælp. Vi forventer at folk opfører sig ordentlig.

Eksperten.dk og dets regler lever bare ikke op til vores forventninger.

Karmasystemet som det var, var bare lige dråben for mange der fik bægeret til at tippe over.
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2008 - 13:13 #22
Vi har ikke tilnærmelsesvis de problemer, det er der flere årsager til.
1. Vi er langt mere et special-forum end E!.
2. Vi har intet pointsystem.
3. Vi har ikke den samme mængde spørgsmål hver dag.
4. Vi er flere med rettigheder til at lukke/slette/deaktivere.
5. Vi er benhårde med hvem der må svare på hvad.

Det fungerer i store træk upåklageligt.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. februar 2008 - 13:21 #23
Ok, og hvor er karmasystemet så lige i den liste?
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2008 - 13:25 #24
2½. Vi har intet karmasystem. ;-=
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2008 - 13:25 #25
*SUK* Det går muntert på mit tastatur i dag.
Skulle have været en ;-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. februar 2008 - 13:27 #26
Eksperten var ikke blevet så stort om omfangsrigt hvis det ikke havde pointsystemet. I mine øjne er det pointsystemet og konkurencemomentet der driverværket på eksperten og selv på Spywarefri er der er der tydelig forskel på at være fromsej og en helt ny tilfældig bruger, så også her er status og konkurence et element.

Ekspertens problemer er i mine øjne rent et moderator problem. Vi har alt for få og de få vi har er for bredt spændt op.

Jeg kunne foreslå følgende:

1. moderatore blev valgt ud fra om andre anbefalede dem. Fromsej kan f.eks. ikke stille op, men jeg kan anbefale ham.

2. En moderator kan kun være moderator i ganske få kategorier og hver kategori har 2 til 3 moderatorer.

3. Så skal der ellers køres stram justits i en længere periode, med karentæner og lunkning af spørgsmål og banning af brugere der ikke vil rette sig efter reglerne. Man kunne også gøre det sådan at brugere der ikke kan opfører sig ordentligt skal have alle deres svar og spørgsmål godkendt af moderator inden de posten i en periode
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. februar 2008 - 13:30 #27
Det er netop min pointe! Du sidder og skælder ud over karmasystemet, men når du skal nævne fordelene ved et andet community du deltager i, er det det eneste du ikke nævner!

Jeg mener ikke karmasystemet fungerede. Der skulle andre boller på suppen. Men at fjerne det helt, er en misforståelse.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. februar 2008 - 13:30 #28
Og det var til fromsej..
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. februar 2008 - 13:33 #29
bufferzone: Vi er fuldstændig enige! Problemet er dog stadig at E's regler ikke passer til den slags som de er!
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2008 - 13:38 #30
Jeg er helt med på at den var til mig.
Nej, jeg nævnte ikke karmasystemet, dette var en forglemmelse, årsagen er at jeg ikke er på 100% i dag, vi havde huset fuldt af gæster igår, med hvad det medfører af alkohol og god mad.*S*

Vi har ikke karma, vi har ikke point, og vi får det heller aldrig.
Behovet er der ganske enkelt ikke.

Bufferzone >> Ja, der er forskel om man er mig eller en ny bruger på Spywarefri, det er hele idéen med vores specifikke forum, så status ja, konkurrence nej.
Folk bliver håndplukket til at få de rettigheder vi andre har, du er også en af de personer vi beder om hjælp, når vi regner med at din viden på et område er større end vores, i skal også huske på at de fleste på Spywarefri har en eller anden form for tilknytning til E!.

Vi er fuldstændigt enige i at der er alt for få Coer herinde, i forhold til sitet´s størrelse, om der bliver taget hånd om det ved jeg ikke, men jeg håber det da.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. februar 2008 - 14:29 #31
fromsej: Jeg kan forstå vi er ret enige i at den er gal med E.

Jeg vil da gerne melde mig som coadmin, hvis det giver mening. Men hvem kan udelukkes som det er nu:

* Folk der sviner hinanden til
* Folk der stiller ulovlige spørgsmål

Det er en meget lille gruppe af deltagere på E. Rydder det op nogen steder? Bliver E et bedre sted af den grund?

Og hvem er det hovedsagelig der ryger i flinten på hinanden? Det er sgu de aktive brugere/hjælpere - dem der skulle forestille at være her for andre.

Til den gruppe kan jeg kun sige: Accepter at der er andre mennesker til, at de har andre meninger og holdninger, at de måske på nogle områder er mere kompetente end du er, at ting kan forstås og misforstås, at du ikke er bedre menneske end (de fleste) andre.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. februar 2008 - 17:04 #32
Hvor der er status involveret, er der også konkurrence. Man kunne så sige at man på spywarefri har arrangeret sig sådan at en lille gruppe gamle brugere med høj status har fuldstændig kontrol med processen og effektivt kan holde andre brugere der kunne true deres status nede. Jeg ved at der også er andre gode argumenter for at gøre som man gør på spywarefri, men forskellige øjne ser forskelligt på tingene og den måde at gøre tingene på ville i mine øjne effektivt dræbe eksperten.

Jeg mener sagtens ekspertens regler kan anvendes næsten som de er, hvis man får de rigtige brugere som coadmin og især hvis man laver coadmin der kun bestyre en eller to kategorier og hvis der var en til tre coadmin om hver kategori. Man kunne sagtens lave systemer hvor brugerne kunne applere coadmin beslutninger og hvor konsensur mellem coadmin hurtigt kunne dannes så de lidt for højtråbende og de lidt for point glade kunne dæmpes
Avatar billede akyhne Nybegynder
10. februar 2008 - 19:36 #33
Øv, så deaktiverede snowball min konto "gider_ikke_mere", lige som jeg havde skrevet nogle rosende ord for bufferzone, der som den eneste i "toppen" tør sige sin mening.

Jeg kender ikke spywarefri.dk, men det lyder ikke til at være for alle.
Avatar billede kenp Novice
10. februar 2008 - 19:50 #34
jooo alle må hjælpe hvis de overholder reglerne.. (der er faktisk kun ved 1 punkt, hvor det ikke er alle som må hjælpe).
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
10. februar 2008 - 23:17 #35
Personligt er jeg ked af at karmasystemet er afskaffet.
Det havde været bedre om man havde afskaffet pointsystemet og i stedet udbygget/forbedret karmasystemet

F.eks. ville det have været smart at karmasystemet automatisk havde listet hvem karmagiveren var
Avatar billede ejvindh Ekspert
11. februar 2008 - 11:11 #36
Jeg har altid haft det fint med karma-systemet -- undtagen lige når jeg havde fået en negativ, og så en uges tid derefter *LOL*

Jeg fik da nogle gange nogle negative tildelinger, som jeg undrede mig over. Men jeg har samtidig også fået nogle positive på tidspunkter, hvor jeg slet ikke var aktiv. Så de positive tildelinger har nok heller ikke altid være retfærdige...

Jeg må indrømme, at når jeg har set på den samlede karma-procent, så er det meget sjældent jeg har set en "score", som jeg har undret mig over. I hvert fald ved brugere, der har mange tildelinger (der kan selvfølgelig være nogle lidt mærkelige udslag så længe man kun har et par enkelte).

Det eneste problem jeg havde med karma var, at den var anonym og ikke skulle begrundes. Eksperten er netop kendetegnet ved at alting er lagt ud i det åbne. Man kan således (hvis man gider) søge op på, hvordan en bruger har tjent sine point -- og så selv vurdere om det er en troværdig måde (ingen nævnt, ingen glemt...). Det kunne nogle gange godt være svært med en karma.

Men nu er den væk. Så har vi da i det mindste ikke dén at skændes om. Øhhh, ja det vil sige: Det troede man da (se ovenfor *G*)
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2008 - 16:30 #37
>> Jeg kender ikke spywarefri.dk, men det lyder ikke til at være for alle. <<
Det er ikke rigtigt.
Forum er åbent for alle, alle må svare, undtaget i de spørgsmål der ligger logfiler i, dem holder vi for os selv, dette koncept har vi kørt fra starten, og det fastholder vi.
Men igen, vi har ikke tilnærmelsesvis den mængde spørgsmål som E!, eller spænder så bredt som E! gør, derfor kan vi praktisere det.

>> der som den eneste i "toppen" tør sige sin mening. <<
Jeg har nu heller ingen problemer i den retning, men om 13-14 pladsen herinde kvalificerer til at høre til "toppen", det er andres afgørelse, ikke min. ;-)

Lad det ligge, vi er kommet på et sidespor, der ikke var meningen, men sådan går det jo engang imellem. :-)

Vi er ikke allesammen enige, det skal vi heller ikke være, heldigvis kan vi tage diskussionen uden at kaste om os med beskyldninger om alverdens ting og svinere i hovedet på hinanden, lad det fortsætte så E! igen bliver et site vi vil være bekendt at være en del af.
Avatar billede akyhne Nybegynder
11. februar 2008 - 16:31 #38
ejvindh: karmaen var et hurtigt fingerpeg på om vedkommende overhovedet var værd at hjælpe. Derefter kunne man så checke vedkommendes spørgsmål, for at se om man gad at hjælpe.
Desværre var/er der mange der tænker mere på point og hjælper alt og alle, fremfor at springe over de dårlige brugere.
Avatar billede akyhne Nybegynder
11. februar 2008 - 16:32 #39
Og hvad med karaktersystemet ved artikler? Der svines ikke så meget til der, men det sker! Skal det så også væk?
Avatar billede akyhne Nybegynder
11. februar 2008 - 16:35 #40
fromsej: Jeg synes nu det er godt at sammenligne E med andre lignende sider for at diskutere hvad der kunne være bedre her.
Avatar billede akyhne Nybegynder
11. februar 2008 - 16:38 #41
Nu kan jeg i øvrig huske noget af det som jeg var ved at skrive med min gamle profil, da den blev lukket (10/02-2008 19:36:47).

Jeg havde fundet en masse links fra længe før karmasystemet blev indført. Og hold da kæft mand! De diskutioner jeg har set de senere år, blegner i forhold til. Den eneste forskel er at de kan læses, hvor man i dag åbenbart er mere skrappe til at slette.

Så at E skulle blive et bedre sted nu, tvivler jeg meget stærkt på.
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2008 - 16:40 #42
Artikelsystemet fungerer bedre, da der er navn på, i outrære tilfælde kan man selvfølgelig oprette en bruger med det ene formål at svine en artikel, men det er vist ikke sket ret tit?

Ja, sammenligning er altid godt, selvom jeg fik rodet mig ud i at sammenligne os med et meget større forum, det holder ikke helt vand. ;-)
Avatar billede akyhne Nybegynder
11. februar 2008 - 16:45 #43
fromsej: Jeg mener jo netop at en af de største fejl ved karmasystemet var at man kunne anonym. Det havde helt sikkert holdt folk tilbage med tilsvininger.

Jeg indrømmer blankt at jeg gav en del anonyme karmaer til dem der ikke gad lukke, eller snød med point, men det var fordi jeg oplevede en "storm" af dårlig karma som modsvar. Det gad admins ikke reagere på.

Alle andre karmaer har været underskrevet.
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2008 - 17:38 #44
Vi er fuldstændig enige, havde karma ikke været anonym, havde jeg ikke haft problemer med den. god eller dårlig, så havde der været noget at forholde sig til.
At der kun er tre Coér tilbage det ryster mig godt nok, det er alt for lidt.
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2008 - 17:43 #45
Undskyld, to + Snowball, hmmm.
Avatar billede akyhne Nybegynder
11. februar 2008 - 18:04 #46
Jeg har aldrig på noget tidspunkt set at der skulle have været flere.
Avatar billede akyhne Nybegynder
11. februar 2008 - 18:11 #47
Det er selvfølgelig kvit og frit om man gider at deltage i debatten her, men det ærger mig alligevel at der ikke er flere af de ellers meget aktive brugere med her.

På den anden side er det efterhånden også en af mine erfaringer at den gruppe af brugere tilsyneladende ikke gider/orker/tør deltage i en sådan debat.

I øvrigt kunne det være rart med et debatforum, så folk kunne diskutere/skændes der. Det ville helt sikkert trække en del slåskampe fra de reelle tråde.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. februar 2008 - 13:59 #48
Der har vel været op til en 6-8 co'er. Med et varierende aktivitetsniveau.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. februar 2008 - 14:51 #49
Et debatforum ville være fint, synes jeg, da der er rart med nye vinde og synspunkter, men det kræver også en del til Coadmin. som jo skal have en beslutsomhed med hensyn til sprog og opførsel.
Og ja det kan hæmme flere at de er nervøse for en beskidt svar, som før i tiden faldt hurtigt, også det at det er et meget koldt medie at skrive frit fra leveren, det kan altid misforstås, som om skriveren er ude på at svine folk til.
Avatar billede trav4u2 Novice
12. februar 2008 - 15:57 #50
Jeg har altid brugt spørgerens karma som en indikation på, om jeg mente at det var besværet værd at finde et svar til vedkommende.

Den mulighed har jeg ikke mere; så hvis jeg fortsætter på Eksperten, løber jeg helt sikkert ind i flere situationer, hvor jeg risikerer at blive irriteret over tilbagemeldinger eller mangel på samme.

Det må man jo så overveje om man gider, eller om kræfterne er bedre brugt andetsteds.

Jeg deltager i et par andre udenlandske fora, både med og uden stjerner, og på de fora uden stjerner hænder det faktisk at nye brugere starter med at blive advaret mod tonen. Det har jeg aldrig oplevet på fora med moderatorer og ”stjernesystem”

Så her er mine 5-øres tanker ;-)

1. Hyr det nødvendige antal moderatorer til at holde styr på tonen, på tildelingen af points og giv dem autoritet til at trække x antal points oa. hvis en bruger finder det uoverkommeligt at udvise almindelig pli.

2. Lav et nyt Goodwill-system (evt. 0 - 5 stjerner) så alle let kan vurdere seriøsiteten. Systemet kan basere sig på navngivne, dokumenterede indlæg, der er kontrolleret af moderator.

Som akyhne sagde (i anden sammenhæng :-) ”Hvor svært kan det være”
Avatar billede akyhne Nybegynder
12. februar 2008 - 16:22 #51
Jeg har da rimelig ofte checket hvem/hvor mange coadmins der var de 2 seneste år hvor jeg har været meget aktiv, og har aldrig set der var flere end 2-3 stykker.

Er der nogen der ved hvorfor de hopper fra?
Avatar billede arne_v Ekspert
12. februar 2008 - 16:54 #52
Det er vel tit et surt job.

Og saa forlyder det at coadmin interfacet svarer lidt til 1000 meter bryst svoemning med 25 kg bly paa ryggen.

Og nogen faar andre interesser end E med tiden (det er meget lang tid siden der sidst blev
valgt co'er).
Avatar billede akyhne Nybegynder
12. februar 2008 - 23:45 #53
trav4u2: Jeg håber da for ekspertens skyld du bliver her, men jeg kan garantere dig for det var en lettelse at smide alle pointene, og slette 4-500 mails fra mailboksen. SPECIELT at slette de mails!

Desværre siger min øjeblikkelige pointstatistik at jeg nok en gang imellem bliver nødt til at hjælpe lidt til alligevel. Jeg synes de få point jeg har forsvinder grov hurtigt, i forhold til mængden af spørgsmål der trænger sig på ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
18. februar 2008 - 12:00 #54
Tak for en god debat.*S*
Avatar billede akyhne Nybegynder
20. november 2009 - 12:58 #55
Hvad er status så for de brugere der stadig er aktiv herinde? Er der blevet mere roligt herinde, efter fjernelsen af karmasystemet?
Avatar billede peet-49 Novice
20. november 2009 - 13:09 #56
Det synes jeg :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. november 2009 - 13:39 #57
Der er klart roligere her inde, men jeg tror mest det skyldes at aktiviteten generelt er faldet markant i hvert tilfælde som jeg ser det
Avatar billede peet-49 Novice
20. november 2009 - 13:47 #58
Det skyldes den nye hjemmeside og mulighederne på den, ihvertfald for mit vedkommende.
Avatar billede akyhne Nybegynder
20. november 2009 - 14:14 #59
Er der noget du ikke bryder dig om på den nye side, eller er det et spørgsmål om at du er skuffet over resultatet af det ny E?
Manglende funktionalitet etc.?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. november 2009 - 14:47 #60
Der er ihvertfald ikke helt saa mange person stridigheder lige for tiden. Ingen krige kun lidt smaa person fnidder her og der.

Men om det er karma systemets afskaffelse eller fordi at nogle personer er forsvundet permanent eller fordi at folk generelt er modnet med hensyn til net opfoersel ved jeg ikke.