Avatar billede basco Nybegynder
08. februar 2008 - 14:42 Der er 1 løsning

VBA ODBC datovariant

Sidder i Excel (VBA) og søger i en Navision database via ODBC … det virker fint, men kan ikke få mine dato varianter til at fungere …

Jeg har defineret en startdato og en slutdato … i excel … disse hentes i min VBA kode … og indsættes i søgningen :

Dim startdato as date
Dim slutdato as date
....
"WHERE FinansKonto_0.Nummer = FinansPost_0.KontoNr AND ((FinansPost_0.Dato>={d '" & startdato & "'} And FinansPost_0.Dato<={d '" & slutdato & "'}) AND (FinansKonto_0.SCoA>='41100000'))"

Resultatet er at der ikke kommer nogen poster ud … og der er poster i den periode … 01-01-2008 til 31-01-2008. Der må være noget galt med værdien på de datoer jeg trækker ind ..
Avatar billede basco Nybegynder
08. februar 2008 - 15:31 #1
Lukker tråden ... fandt løsningen med at sætte Format-styring ind ..