Avatar billede s_f Nybegynder
08. februar 2008 - 11:16 Der er 2 kommentarer

Tilføj ny server

Jeg har en SQL server kørende (BKUPEXEC) med en tilhørende database.

Jeg vil gerne have oprette en ny server, kaldet BCM, og så derinde oprette en database der hedder kunder etc. Kan det lade sig gøre?

Altså, jeg kan sagtes oprette flere databaser i den sql server jeg allerede har, men jeg vil gerne oprette en ny sql server.

Vh.

Steffen
Avatar billede s_f Nybegynder
08. februar 2008 - 11:16 #1
Avatar billede snowball Novice
08. februar 2008 - 11:51 #2
Jeg ved ikke om det er ændret i SQL Server 2005, men i SQL Server 2000 kan man blot køre installationen igen og så vælge at man vil oprette en ny "instance".

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa174516(SQL.80).aspx