Avatar billede stoney2000 Nybegynder
15. juni 2001 - 14:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

netværk....

det er sådan at jeg har fået adsl og jeg har da også fået tilsluttet to af mine computere, men den tredje er et problem. I starten havde jeg et for langsomt netkort så den kunne ikke komme på adsl modemmet, men jeg har købt et nyt og det kan jeg ikke installere. Den finder netkortet når man starter op men den kan ikke finde nogle driver nogle steder så hvad skal jeg gøre.....
Avatar billede thaufer Nybegynder
15. juni 2001 - 14:46 #1
hvad er det for en netkort?
Avatar billede thaufer Nybegynder
15. juni 2001 - 14:47 #2
hvis du \"ved\" hvad for et netkort det er, så gå ind på producentens site og find en driver der.
Avatar billede stoney2000 Nybegynder
15. juni 2001 - 14:48 #3
der følger en diskette med, men den kan ikke finde drivere på den burde den ikke gøre det
Avatar billede lhawk Nybegynder
15. juni 2001 - 14:51 #4
Du skal lave \"gennemse\" på a-drevet. Driverne ligger nok i mapper som passer til de enkelte styresystemmer.
Avatar billede cyber_k Nybegynder
15. juni 2001 - 14:52 #5
Fulgte der ikke også en driver med da du købte netkortet.
Avatar billede cyber_k Nybegynder
15. juni 2001 - 14:53 #6
Ups.... opdater.
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2001 - 20:38 #7
Du har da fået en diskette med det nye netkort. Brug denne når du skal installere netkortet via egenskaber for denne computer, der finder du en gul markereing for netkortet, Klik på denne og vælg at du selv finder det aktuelle hardware. Find netkort og installer så fra disketten, så skulle det være fjong. Husk at vælge den mappe, som passer til dit operativsystem.