Avatar billede dnx Nybegynder
07. februar 2008 - 12:05 Der er 3 kommentarer

Et bud på en billing gaming PC

Hej eksperter,

Jeg vil lige høre hvad i syntes om mit bud på en billing pc til at game lidt på. Det eneste der skal games på den er lidt World of Warcraft + ventrilo, så det er ikke det helt ekstreme. Computeren er da også bygget derefter. (Den skal erstatte min apple macbook som ikke kan trække wow når man er i 25man instances etc.)

Noget der skal gøres anderledes? (hvorfor?) og har jeg glemt noget? (Jeg har selv skærm samt tastatur + mus)

http://www.shg.dk/kundecenter/cart_ext.asp?id=OEH1PLCHJV

Dnx
Avatar billede dnx Nybegynder
07. februar 2008 - 13:46 #1
Jeg har rettet i det, og blandt andet sat en større PSU i, samt en anden processor.

http://www.shg.dk/kundecenter/cart_ext.asp?id=5EJNFRVOHD
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. februar 2008 - 23:51 #2
Et Athlon system i den prisklasse ville give større ydelse for pengene. F.eks med en AMD Athlon X2 4400+
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. februar 2008 - 07:48 #3
Du behøver ikke sata kabler de er med bundkort. Kølepasta behøver du kun hvis du vil montere en anden køler end box køleren.

Jeg ville give en smule mere og købe en core 2 duo E4400 CPU til ca 850kr eller bedre endnu en E8200 til 1070kr. E2160, 4200+ og 4400+ yder meget ens alt efter test app.

Du skal skifte bundkortet til et med Intel chipsæt. P35 er nok et godt valg. NForce er nogen skod chipsæt.