Avatar billede hiiktor Nybegynder
07. februar 2008 - 11:32 Der er 2 kommentarer

Windows Live Mail

Jeg har downloadet Windows Live Mail.
Så da jeg prøver at tilføje en e-mail konto med adressen: viktorasol@gmail.com og kodeordet (det som jeg også bruger til at logge ind på Hotmail.com) siger den næste gang jeg åbner Live Mail at jeg skal indtaste den rigtige adgangskode? Det forstår jeg slet ikke da jeg har indtastet den adgangskode som jeg normalt bruger.

Hjælp, tak..
Avatar billede hiiktor Nybegynder
16. februar 2008 - 12:48 #1
Hallo? Er der ingen som gider hjælpe?!
Avatar billede hiiktor Nybegynder
25. februar 2008 - 14:47 #2
Jeg vil lige høre jer derude?
Er der ikke én person ud af jeg ved ikke hvor mange tusinde som kan svare på det her enkle spørgsmål? Du har det bare stået der og samlet støv, kom nu drenge, jeg vil se et svar, så skal du nok få dine points.