Avatar billede brim Nybegynder
07. februar 2008 - 07:52 Der er 10 kommentarer

Kan ikke formatere Windows Vista

Hej allesammen.
Mit problem er at jeg ikke kan formatere Windows Vista. Når jeg starter op med DVD og trykker ANY Key, står der:
                          Windows Boot Manager
Vælg et operativsystem for at starte, eller tryk på TAB for at vælge et værktøj:
Brug piltasterne til højre til at fremhæve valget, og tryk derefter på enter.
Microsoft Windows Vista
Tryk på F8 for at angive en avanceret indstilling for dette valg.
Værktøjer:
Windows Hukommelsesdiagnosticering
ENTER=Vælg                      TAB=Menu                                          ESC=Annullerunder

Når jeg starter op uden DVD og trykker F8 står der:
                Avancerede startindstillinger
Vælg avancerede indstillinger for: Microsoft Windows Vista
(Brug piletasterne til at markere dit valg).
Reparer computeren
Fejlsikret tilstand
Fejlsikret tilstand med netværk
od 10 andre
ENTER=Vælg                                                ESC=Annuller

Problemet er at tastaturet reagerer ikke når jeg trykker på det.

Venlig hilsen
Brian
07. februar 2008 - 08:00 #1
Er det en stationær med USB eller trådløst tastatur ?
07. februar 2008 - 08:01 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede brim Nybegynder
07. februar 2008 - 08:25 #3
Tak for det hurtige svar :)
Det er en stationær med usb tastatur
Avatar billede lassebm Nybegynder
07. februar 2008 - 08:33 #4
Så skyldes det at du ikke har understøttelse for USB. Aktiver det i bios, eller skift til et PS2 tastatur, så skulle det gerne virke!
Avatar billede brim Nybegynder
07. februar 2008 - 08:47 #5
jeg var i bios men kan ikke bruge tastaturet, jeg ved ikke om jeg kan have andre tastatur/mus end usb, de eneste indstik er et han og et hunstik der ligner et skærmstik, er det der?
Avatar billede brim Nybegynder
07. februar 2008 - 08:49 #6
Pc hedder Scaleop og er 1 måned gammel
Avatar billede lassebm Nybegynder
09. februar 2008 - 23:08 #7
andre mus tastatur.. Er der ikke et grønt og lilla stik bagpå?...
Avatar billede beckann Nybegynder
10. februar 2008 - 12:33 #8
Jeg har lige haft det samme problem, og det loestes ved at gaa ind i bios, og enable/auto USB latency (er ikke helt sikker paa stavemaaden) hvis du kan bruge F-tasterne i bios, men ikke naar du kommer ind i valgene, saa er dette en god mulighed for at faa det til at virke.
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. februar 2008 - 14:05 #9
kom du videre??
Avatar billede lassebm Nybegynder
06. marts 2008 - 13:10 #10
.. ??