Avatar billede helleq Nybegynder
06. februar 2008 - 16:26 Der er 1 løsning

Er det muligt at indsætte et flette-diagram?

Jeg sidder og er ved at flette data fra excel2007 til word 2007.
Selve brevfletningen har jeg arrangeret således at hver kundes data ligger på samme række, og det forløber vha. fletteprocedurene helt uproblematisk.

Jeg har så nogle data, som jeg sætter ind i en tabel
f.eks:
      prognose købt

Ovenstående matrix udfyldes så med værdierne, hvilket også er ret let..MEN nu kommer problemet så:
Jeg vil gerne kunne vise tallene i et søjlediagram (typen der viser 100%-fordelingen. Men opretter jeg et diagram, er det det oprettede diagram, der vises , dvs. 1. kundes data på alle ark.
Er det muligt at lave flettede diagrammer i word, så man kan få en grafisk visning af tallene??

Det virker lidt som enten pest eller kolera - brevfletning i word eller kopi-paste i excel af data. Der skal pt. flettes ca 75 breve, og dette er hastigt stigende, så kan det automatiseres ville det være dejligt.

HJÆLP!! Er det makroer, eller andet? Nårh, ja, og så skal det være løst på et par dage ;o)
Avatar billede helleq Nybegynder
08. februar 2008 - 15:34 #1
Det kan det åbenbart ikke.
Men jeg løste det ved at lave en makro i excel, der så loopede række efter række til udskrift..
Lukker