Avatar billede mastera Nybegynder
06. februar 2008 - 15:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny harddisk i Dell Inspiron 9300

Jeg har på nuværende tidspunkt en harddisk af typen
Toshiba MK6026GAX på 60 gb i min bærbar Dell Inspiron 9300.

Jeg kunne imidlertidig godt tænke mig at skifte den, til en med en større kapacitet.

Kan det lade sig gøre, og er det forholdsvis nemt at skifte sådan en?

Er der en grænse for hvor stor en harddisk man kan sætte i?

Kan man sætte en harddisk med 7200 o/m i, i stedet for den nuværende på 5200 o/m?

Evt. forslag til hvilken harddisk jeg skal vælge?

MasterA
Avatar billede john.doe Nybegynder
07. februar 2008 - 08:57 #1
Her kan du se hvordan du skifter harddisk
http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/ins9300/sm/sullivai.htm#wp1123687
Ja du kan godt montere en hd med 7200rpm.
Avatar billede mastera Nybegynder
07. februar 2008 - 11:44 #2
Tak for svaret.

Findes der en harddisk med 7200 rpm, som passer til min bærbar, og er der en grænse for hvor meget kapacitet harddisken må have?
Avatar billede mastera Nybegynder
08. februar 2008 - 12:42 #3
Jeg har selv fundet frem til denne harddisk, og er næsten sikker på at den kan fungere i min bærbar. Bare for en sikkerheds skyld, kunne jeg godt tænke mig at få det bekræftet, inden jeg køber den.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=171732