Avatar billede qanza Nybegynder
06. februar 2008 - 09:16 Der er 3 kommentarer

Kan ikke installere Windows xp 32bit

Hej.

Jeg er løbet ind i et træls problem. Har en zepto 6324W bærbar computer hvor på vista 32bit er installeret. Men eftersom jeg er blevet godt og grundig træt af vista ønsker jeg nu at få windows xp 32bit. Men det er åbenbart ikke så nemt Prøvede først at installere xp 64bit hvilket gik fint men fandt hurtigt ud af at der ikke er er lavet nogen dansk sprogpakke:/ og en stor del af de drivere jeg havde ikke kunne køre med 64bit. Prøvede derfor at installere xp 32bit men når jeg starter computeren med cden i og trykker på en vilkårlig tast for at starte installationen så når den lige at indlæse de første par filer og så kommer denne skærm ellers bare på

http://www.vistaguide.dk/index.php?eID=t...7e792c5961e3c8b

Wtf??:/

Har både haft vista 32bit, vista 64bit og xp 64bit på den. Men xp 32bit vil den sgu ikke have.

Nogen der er opevet noget ligende? Eller ved hvordan man lige kan løse dette problem?
Avatar billede qanza Nybegynder
06. februar 2008 - 09:24 #1
Hvis der er nogen som ikke kan se linket. Så ligger der et ligende billede inde på www.vistaguide.dk under tips. De kalder den BSOD eller Blue screen of death
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. februar 2008 - 10:02 #2
Avatar billede qanza Nybegynder
06. februar 2008 - 10:17 #3
Hey Aha det kunne meget nemt være det der er galt:) Mange tak for det hurtige svar prøver lige at få fat på en cd med service pakke 2 på senere i dag. Så må jeg se om det kan gøre det.