Avatar billede mariapigen79 Nybegynder
06. februar 2008 - 08:26 Der er 2 kommentarer

At åbne et word document

Jeg har lige installeret Word på min computer. Havde kun Works før. Men nu når jeg prøver at åbne et dokument, så åbner den det med "Notesblok" fordi jeg engang nok har sagt ja til at den skal åbne den slags dokumenter med det program. Hvordan ændrer jeg det?
Håber I kan hjælpe.

Mvh Maria
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2008 - 08:43 #1
Hvis du vælger at højreklikke på dit worddokument og bruger den vælg hvilket program du skal åbne med, vælger word, og også sætter et fluebenforneden, at du altid vil åbne med det  program, virker det så ikke
Avatar billede be_nice Juniormester
06. februar 2008 - 09:18 #2
--> Åbn mappen "Dokumenter"
--> Vælg "Funktioner" og herefter "Mappeindstillinger"
--> Vælg fanen "Filtyper"
I denne boks kan du nu se hvilke programmer dine forskellige filtyper er tilknyttet, ligesom det er muligt at ændre indstillingerne her hvis man har valgt en "forkert" kombination.
/Be_Nice