Avatar billede mrandersdk Nybegynder
05. februar 2008 - 20:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

wirelås til acer

Jeg har en acer travelmate 4220 og vil gerne have en wirelås på, kan jeg bare købe en hvilken som helst og så passer den?

Hvor sætter man den egentlig fast og hjælper den noget ?

kan denne bruges?

http://www.hardware-store.dk/las-sikkerhed/wirelas/wirelas-med-kode-til-baerbar-computer/prod_103.html?ccSID=4e9d7ab58bd6a4a2c161bcf5dcb7ac4d
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2008 - 21:07 #1
Hvor sætter man den egentlig fast

>der er en låse pal der går ind i computeren som drejer rundt når man låser med en nægle

og hjælper den noget

>det er ikke en sikker sikring ,vil man rive den af er det ikke noget problem så godt sidder den ikke fast
Avatar billede thov Forsker
06. februar 2008 - 04:15 #2
Den kaldes for en 'Kensington lock' http://en.wikipedia.org/wiki/Kensington_Security_Slot

Ideen med den, er ikke så meget at forhindre tyveri, men når låsen rives ud, ødelægges kabinettet og den er sværere at sælge.
Hæleren får også meget svært ved at påråbe sig at have været i god tro - computeren skriger langt væk af tyvegods.
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
09. februar 2008 - 23:14 #3
tak, skal i have. Smid et par svar.
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2008 - 23:28 #4
springer over
Avatar billede thov Forsker
10. februar 2008 - 04:29 #5
Osse her :-)
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
10. februar 2008 - 10:43 #6
ok tak.