Avatar billede jornp Nybegynder
05. februar 2008 - 17:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af medarbejderbase

Jeg er igang med at oprette en medarbejder base, hvor i der skal stå personlige oplysninger, kurser, kvalifikationer osv.

Jeg har brugt checkboxe og teksboxe til udfyldelse af navne, jeg har også tildelt 2 ark pr. medarbejder med oplysningerne.
Jeg vil jo gerne oprette det i excel da det kender jeg bedst, men så kommer spørgsmålet.

Hvad med nye medarbejdere, kan man lave en funktion "opret ny medarbejder" og så kommer en side hvorpå man kan udfylde oplysningerne?

Kan excel oprette "selv" oprette ark, og navngive dem ud fra det navn man skriver i tekstboxen?
Avatar billede supertekst Ekspert
05. februar 2008 - 19:17 #1
Hvis du via VBA opretter en en "Userform" - som så kan indrettes til til nye medarbejdere.

Via VBA kan du oprette nye ark - navngivet efter det angivne.
Avatar billede jornp Nybegynder
05. februar 2008 - 19:26 #2
ok, jamen jeg er ikke lige så godt hjemme i VBA koder, jeg tror bare jeg laver det på den almindelige måde.

Men kom bare med et svar.
Avatar billede supertekst Ekspert
05. februar 2008 - 21:40 #3
OK - du får et svar
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Vi har et stort udvalg af Excel kurser. Find lige det kursus der passer dig lige her.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester