Avatar billede webtee Nybegynder
15. juni 2001 - 13:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Læs lige Telefon- og kunde-support og/eller det operationelle område

Hejsa :-)

Læs lige spørgsmålet \"Telefon- og kunde-support og/eller det operationelle område\", og giv et seriøst svar hvis det interesserer dig! :-)

Alle seriøse svar før disse point til deling oveni. ;-)
Avatar billede repsac Nybegynder
15. juni 2001 - 13:04 #1
Ehhhh ... ?
Avatar billede webtee Nybegynder
15. juni 2001 - 13:08 #2
Ehhhh OK :-)

Jeg mener læs spørgsmålet under \"JOB FULDTID\" kategorien igennem og giv et seriøst svar, såfremt du som arbejdsgiver kan bruge min arbejdskraft.

Jeg mener selvfølgelig at \"Alle seriøse svar FÅR...\".

:) WebTee
Avatar billede nuno Nybegynder
15. juni 2001 - 13:09 #3
Avatar billede webtee Nybegynder
15. juni 2001 - 13:11 #4
Jep - helt korrekt! :-)

for de interesserede
Avatar billede repsac Nybegynder
15. juni 2001 - 13:13 #5
Ja ok ... havde ikke set at det tidligere spm. ... :)
15. juni 2001 - 13:14 #6
Prøv f.eks. at kontakte
www.scr.dk
www.i-consult.dk
eller andre humanressource firma\'er, de skaffer forbindelse mellem virksomheder og jobkandidater.
Avatar billede webtee Nybegynder
15. juni 2001 - 13:19 #7
Flemming Dahl har netop gjort det jeg mener,- dobbelt oprettede svar, giver dermed dobbelt point tildeling. 100+100=200 point.

Keep\'em coming ;-)

OK repsac - no problem :-)