Avatar billede killex Nybegynder
05. februar 2008 - 12:58 Der er 3 kommentarer

Spørgsmål ang. monthcalender eller evt datetimepicker

Jeg sidder og roder med et program hvor jeg har brug for at få datoerne vist på en bestemt måde. Lige nu bruger jeg monthcalender men skulle det af en eller anden grund være bedre med datetimepicker er jeg åben for det også.

Jeg skal have kalenderen til at vise det som om man startede fra år 0.

Dvs. når man starter programmet skal monthcalender stå på 1. 1. 0 som udgangspunkt.

Jeg har forsøgt mig frem med lidt forskellige ting og sager men jeg kan ikke få den til det.

Så derfor : Hjælp
Avatar billede winners79 Nybegynder
05. februar 2008 - 13:25 #1
Minimums datoen på både monthcalendar og datetimepicker er 01-01-1753.
Avatar billede killex Nybegynder
05. februar 2008 - 13:28 #2
Æv ja det nåëde jeg også lige at opdage. Er der nogen mulighed for at skære årstallet væk, eller gælder det også ind under minimums grænsen?
Avatar billede winners79 Nybegynder
05. februar 2008 - 14:04 #3
Det tror jeg ikke...

du kunne eventuelt gøre det med nogle drop down boxe istedet for.. første box indeholder året.. næste måneden... dagen.. osv