Avatar billede smal Nybegynder
04. februar 2008 - 20:12 Der er 4 kommentarer

Problemer med installation af Office 2003

Hej

Jeg har fået en af mine venners nye bærbare PC med Windows Vista installeret i mine hænder, da jeg har lovet ham at sætte de sidste ting op på den. Jeg er imidlertid rendt ind i et problem med installation af Office 2003. Jeg får overhovedet ikke lov at starte installationen, da Vista straks vender tilbage og fortæller, at jeg ikke har administratorrettigheder. Jeg har tjekket kontoen (den eneste på PC'en) og den har (selvfølgelig) administratorrettigheder. Nogen der har oplevet noget lignende eller på anden måde ved, hvordan dette problem kan afhjælpes.

På forhånd tak for hjælpen.
04. februar 2008 - 20:34 #1
... HøjreMusseTast på "Setup.exe" (Eller hvad den nu hedder) - [Kør som administarator...]
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2008 - 08:59 #2
eller slå uac fra - man kan få virus og alt muligt skidt ind på sin pc alligevel. det beskytter så lidt og er ikke besværet værd.
det irreterer en så utroligt meget hele tiden at skulle tage stilling til dit og dat.vil du det eller er du sikker.

jeg roder meget alle steder på nettet og hvis de vil sende mig snavs er de alligevel lidt skrappere end programørerne fra microsoft.

det er min mening og brug det hvis du vil.
Avatar billede matcho Nybegynder
05. februar 2008 - 16:22 #3
Avatar billede smal Nybegynder
05. februar 2008 - 22:33 #4
Mange tak for jeres svar. Jeg har i første omgang valgt at foretage installationen ved at køre som administrator (flovt at måtte indrømme det, men denne funktionalitet har jeg aldrig fået øje på i Windows). Nu skal jeg lige have spurgt min ven, om han ønsjer at slå UAC fra. Kunne jeg sagtens tænke mig, at han vil. Jeg synes selv, det er meget irriterende med den udvidede kontrol i Vista.