Avatar billede peter_holst Praktikant
04. februar 2008 - 11:05 Der er 1 løsning

Gemme printeropsætning i pdf fil.

Hej

Jeg har oprettet en PDF fil med formularfelter.
Det er en følgeskrivelse, der skal printes til en bestemt printer med A5 papir.

Problemet ligger i, at hver gang man åbner filen, står den til computerens standartprinter og A4.

Kan jeg opsætte printerindstillingerne for denne fil, og så gemme indstillingerne i filen, således at mine medarbejdere ikke skal sætte printerindstillinger op hver gang de vil printe en følgeskivelse?

Jeg arbejder med Adobe Acrobat 7.0 Pro. Mine medarbejdere har Adobe Acrobat Reader 8.
Avatar billede peter_holst Praktikant
26. februar 2008 - 08:42 #1
Dette spørgsmål har nu stået åbent i lang tid og jeg syntes jeg vil lukke den.
Jeg har dog endnu ikke fundet en passende løsning, så hvis du har en løsning, så skriv endelig, så skal vi nok finde ud af noget omkring points.