Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2008 - 20:25 Der er 6 kommentarer

Kender I en der kan lave hjemmesider?

Hej

Jeg og en kammerat står med en forretningsidè som kræver en hjemmeside. Det er en relativt enkel hjemmeside der skal konstrueres. Den skal ikke "kunne" særlig meget eller indeholde de helt vilde ting. Jeg er ikke selv IT-kyndig, men jeg estimerer måske 20-30 arbejdstimer i den (en simpel CMS-funktion til tekst og nogle bruger-profiler). Noget af den kan laves måske ved at bruge standard-templates som modificeres lidt.

Vi kunne derfor godt tænke os at få siden lavet af en enkeltperson som vi kan betale, istedetfor at køre et stort firma i stilling til en opgave som de måske ikke gider løse.

Nogen der kender nogle potentielle IT-gutter som kunne være mand for denne opgave?

Skriv til mig på overgaard1982@hotmail.com
Avatar billede themaster Nybegynder
03. februar 2008 - 21:13 #1
Hej Overgaard! Jag arbejder til dagligt som webudvikler. Jeg vil gerne høre mere om opgaven! Kontakt mig på jscheibelein (at) hotmail.com
mvh //themaster
Avatar billede nalu Nybegynder
03. februar 2008 - 23:25 #2
Hejsa, det skulle vi meget hurtigt kunne få ordnet sammen, og for meget billige penge - Du kan kontakte mig på nadi@medie.dk, hvis du er interesseret og vil se en portefolio.
Avatar billede blach Nybegynder
04. februar 2008 - 07:40 #3
Du kan også prøve at kigge på www.smart-web.dk
Avatar billede den-evil Nybegynder
04. februar 2008 - 12:49 #4
Arbejder selv pt i Dynamicweb som er DK's største CMS leverandør - Vil gerne høre mere om projektet...

nicky(at)meet-me.dk
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2008 - 14:26 #5
Hej

Tak til alle for de mange henvendelser. Jeg har fundet den webudvikler som jeg vil gå videre med. Hvis nogen lægger et svar skal jeg gerne give point :).
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 20:26 #6
Får I senere brug for en freelancer, kan I tage fat i mig.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk