Avatar billede ken9 Nybegynder
03. februar 2008 - 15:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vista lukker program automatisk

Hej Eksperter,

Jeg installerede Dreamweaver 8 på Vista igår. Imens jeg sad og arbejdede med det, crashede det pludselig, og da jeg prøvede at åbne det igen nåede programmet lige at loade, før Vista lukkede programmet ned igen.

http://habbo-media.dk/screen.gif

Som I kan se, er der også kommet et logo ud for programmet. Jeg ved ikke hvad det betyder, eller hvordan jeg ændrer det.

Jeg har prøvet at fjerne programmet, og installere det forfa uden succes.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd MANGE tak!
Avatar billede Mads Nybegynder
03. februar 2008 - 15:09 #1
Ved ikke lige hvorfor det gør det, men prøv at højreklikke på det og tryk på "Kør som administrator..".

Det lille ikon betyder at Vista skal have tilladelse fra dig til at køre programmet.
Avatar billede ken9 Nybegynder
03. februar 2008 - 15:11 #2
Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen knap der hedder "Kør som administrator.." :-(
Avatar billede ken9 Nybegynder
03. februar 2008 - 15:13 #3
Men jeg har prøvet at kigge i de sikkerhedscentre og andet der er installeret med Vista, og kan ikke finde nogen liste hvor man manuelt kan godkende programmer..

Også åndsvagt man ikke får en reminder om programmet eventuel er blokeret, og hvordan man fjerner blokeringen..
Avatar billede ken9 Nybegynder
03. februar 2008 - 15:29 #4
Jeg kan køre alle andre programmer udover Dreamweaver som "Kør som administrator.."

Meget mærkeligt...
Avatar billede eva1209 Nybegynder
04. februar 2008 - 07:19 #5
Jeg ved ikke om det hjælper, men jeg har også Vista og kiggede lidt på det.  Gå ind i "Sikkerhedscenter" ---> "gå ind i din firewall"---> klik på "slå windows firewall til eller fra" --> "klik på undtagelser--->"klik på tilføj et program"-->  skift område" og så må du prøve dig fram . Jeg har fået det til at virke på min pc. hilsen Eva...
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2008 - 07:23 #6
http://www.adobe.com/support/dreamweaver/downloads_updaters.html#dw8

det skyldes vel ikke bare at du skal opdatere den version du har.

m.v.h
Avatar billede ken9 Nybegynder
23. marts 2011 - 19:07 #7
Lukkes
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2011 - 07:32 #8
hvad er det du har lukket

vel ikke spørgsmålet uden bare med svaret lukkes

hvad dækker det