Avatar billede clausj Nybegynder
03. februar 2008 - 14:48 Der er 1 løsning

uremæssgheder i afspilning

he

Jeg har netop fået min nye pc´er tilbage fra rep. den er 3 måneder gammel.

Jeg oplever nu at en jeg med mellemrum i intervaller af ca ´2-4 min; at alt afpspilning  wmp og andre afspillere samt direkte streaming-radio pludselig "hakker i den - går i slow"  i ca. 4 sekunder...  gælder ved afspilning af alle fil-typer video/mp3/dvix m.v.

pc´en er nyitsallret og fået  isat nyt "maionboard" tror jeg de j kaldte det.

jeg har opdateret driver ti lydkortet, som skriver det fubgere korrekt

nogen forslag
Avatar billede clausj Nybegynder
21. marts 2008 - 07:40 #1
det var højtalerne der skabte problemet

cj