Avatar billede obhat Nybegynder
02. februar 2008 - 23:04 Der er 3 kommentarer

bgsound i firefox

Findes der en alternativ til bgsound i firefox, eller er det ikke muligt at få lyd på mozilla?
Avatar billede Slater Ekspert
03. februar 2008 - 00:55 #1
Kun med en afspiller eller Flash. Men der findes da heller ikke noget mere irriterende end baggrundslyd på websider. Så er du da helt sikker på ikke at få nogle besøgende :)
Avatar billede obhat Nybegynder
03. februar 2008 - 11:30 #2
Det er ikke baggrunds musik jeg ønsker, men nogen lydeffekter ved opdateret status/data og lign.
Avatar billede olebole Juniormester
03. februar 2008 - 15:25 #3
<ole>

Så er det formodentlig ikke 'bgsound', du har brug for - men en player. Den nemmeste måde at implementere lyd crossbrowser er, som viperine korrekt anfører, med en Flash-player  ;o)

/mvh
</bole>