Avatar billede pax_romana Nybegynder
02. februar 2008 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dele kalender, men ikke hente email.

Jeg er i gang med at sætte en windows SBS 2003 op.
Brugerne har i et par måneder brugt det hosted email og vil fortsætte med det.
Brugerne skal kunne dele deres kalender i outlook vha. exchange-delen i i SBS 2003, og samtidig kunne hente email hos en extern udbyder. SBS 2003 vil altså ikke fungere som mailserver.

Hvordan sættes det op ?
Avatar billede riversen Nybegynder
05. februar 2008 - 20:18 #1
skal det forstås som om du ikke vil benytte pop3 connectoren i sbs, så mails bliver placeret på serveren? Så du vil have en profil, der henter via pop3 direkte fra den hostede løsning men samtidig bruger en exchange mailbox for at kunne dele kalender? Hvis ja, så lyder det godt nok som noget snask :)... hvorfor?
Avatar billede pax_romana Nybegynder
22. marts 2008 - 14:56 #2
Fordi der ikke er en fast it-mand på stedet, som kan sørge for at tingende kører som smurt.
Og samtidig vil folk kunne hente mail hjemmefra, uden at SBS er på internettet.
Avatar billede pax_romana Nybegynder
20. maj 2010 - 13:09 #3
Trækker point hjem