Avatar billede ppp2 Nybegynder
02. februar 2008 - 11:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Eksporter mail fra Thunderbird til Outlook Express

Hej
Er det mulig at eksporter eller flytte sine mails fra mail programmet thunderbird til Outlook express ?
Man ken nemlig godt impoter i thunderbird men ikke eksporter
Det er jeg nemlig lidt træt af da jeg gerne vil tilbage til Outlook express ?

Mvh PPP2
Avatar billede vejmand Juniormester
02. februar 2008 - 12:58 #1
Prøv at tjekke her, det er åbenbart ikke helt enkelt, dog ikke umuligt.  :-)

http://kb.mozillazine.org/Export_mail_into_Outlook_(Express)_or_Apple_Mail
Avatar billede ppp2 Nybegynder
02. februar 2008 - 20:42 #2
Hej
Nu har jeg prøvet at rode med det men jeg syntes ikke rigtig at jeg kan få det til at virke, Der må da være en nemmere måde ?
Avatar billede ppp2 Nybegynder
03. februar 2008 - 10:08 #3
Takker, jeg fik det til at virke.
Avatar billede ppp2 Nybegynder
03. februar 2008 - 10:11 #4
Ups, fik lige trykket forkert, så hvis du gerne vil have dine point må du lige ligge et nyt svar som jeg kan accepter.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. februar 2008 - 11:17 #5
Velbekomme, svar kommer her.  :-)