Avatar billede tentakkel Nybegynder
02. februar 2008 - 00:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nudansk ordbog

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der kunne finde sin "nudansk" eller dansk-dansk ordbog og skrive til mig hvad der står under "brugervenlig"? (helst helt identisk med fonetisk udtale og det hele...)

:-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
02. februar 2008 - 00:58 #1
Ifølge Nudansk Ordbog, er dette definitionen:

brugervenlig [Zbru·PYvænli] adj. -t, -e o som er gjort lettere for brugeren at benytte el. betjene ¯ en brugervenlig vejledning · systemets eneste minus er at det ikke er særlig brugervenligt AFLEDNING: brugervenlighed sb. -en
Avatar billede tentakkel Nybegynder
02. februar 2008 - 07:12 #2
super :)