Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. februar 2008 - 14:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sende og modtage sms

I mine overvejelser om at købe mac, har jeg siddet og kigget rundt omkring og læsy beskrivelser etc.

Et eller andet sted har jeg læst om et program hvor du kan skrive en besked og sende den via mobiltelefonen, samt læse en modtagen besked på skærmen - formentlig via Bluetooth.

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde dette igen, og vil høre om nogen kunne hjælpe med en henvisning til noget der kan dette.

På forhånd tak!
Avatar billede japping Nybegynder
01. februar 2008 - 14:34 #1
Er det en nokia ?
Avatar billede japping Nybegynder
01. februar 2008 - 14:36 #2
så kan du hente PC Suite her: http://www.nokia.dk/A4672244#
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. februar 2008 - 14:37 #3
Ja min telefon er en Nokia E90.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. februar 2008 - 14:40 #4
Hvad jeg kender fra PC suite til windows, kan man ikke læse beskederne på skærmen??

Som jeg husker det skulle det også være noget specielt til mac - altså ikke fra Nokia.
Avatar billede japping Nybegynder
01. februar 2008 - 14:59 #5
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. februar 2008 - 14:59 #6
Ser ud til at være det medfølgende iSync, der gør det muligt
http://www.apple.com/dk/macbook/wireless.html
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. februar 2008 - 14:59 #7
-
Avatar billede aeblenet Nybegynder
01. februar 2008 - 17:43 #8
Det siger vi bare . . .

Jeg kan ikke lade være med at kommentere dette spm, da du ikke tilnærmelsesvis er på sporet af det du søger!
Avatar billede egonspock Seniormester
01. februar 2008 - 17:59 #9
Jappings kommentar med BPE2 er den eneste korrekte hidtil. Det var i Mac OS X 10.4, dvs. forrige generations styresystem, muligt at sende og modtage SMS via Adressebogen og Bluetooth, men den finesse forsvandt i 10.5. Ellers er BluePhone Elite det eneste rigtige og det virker helt perfekt, i øvrigt. Din telefon står også som en fuldt kompatibel telefon.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. februar 2008 - 18:30 #10
Sorry havde ikke set din besked inden jeg besvarede og lukkede spørgsmålet.Og ja tak det er jo lige præcis det jeg leder efter. Se venligst nyt spørgsmål med point til dig.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. februar 2008 - 18:31 #11
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. februar 2008 - 13:55 #12
Vil du ikke svare, tak