Avatar billede worship Nybegynder
01. februar 2008 - 14:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp: jeg har meget lave FPS

Hej ved godt det er lidt offtropic og at det ikke er sikkert jeg finder nogle der kan hjælpe mig men forsøger nu alligevel.

Pc speck:
core 2 due E6600
Radeon +1800 GT <- mener jeg er ikke hjemme pt men skriver det når jeg kommer hjem
3giga ram pc 5200
180gb HD med 10000rpm

Køre World of warcraft i lavest settings hele vejen igennem men alligvel har jeg kun 8-10 fps i raids :-( forstår det ikke, da jeg købte min PC kunne jeg køre 40-50 fps nemt i højeste settings selvom jeg havde fraps kørende(så var den selvfølgelig på 30fps)

har formateret siden for at se om det hjælper, hvad kan jeg gøre? Bruger XP sp2..

Jeg svare hurtigt på indlæg så hvis i skal bruge mere info så skriv bare.
Avatar billede dj-eclipze Nybegynder
01. februar 2008 - 17:07 #1
Er det kun i WoW du kører med lave FPS eller er det også i andre spil?
Avatar billede worship Nybegynder
01. februar 2008 - 18:51 #2
Jeg har ikke rigtig andre spil på min PC, men syntes heller ikke den køre som "den skal" i spil som CS, DoD osv.
Avatar billede worship Nybegynder
10. februar 2008 - 23:00 #3
Lukker den nu hvor der er ingen svar.