Avatar billede workflow Nybegynder
01. februar 2008 - 11:16 Der er 5 kommentarer

webdesigner opgaver i 1. halvår 2008

Vi skal bruge professionelle webdesigner kompetencer til design af portalløsning her i starten af februar. Er der nogen der kender dygtige folk som kan lave ting der minder om www.kampus.net og lignende?
Avatar billede studious_design Nybegynder
01. februar 2008 - 12:25 #1
Hej,

Har du brug for et overslag på hele projektet i omkostninger eller har du brug for en partner?
Kender masser af dygtige folk, og mener da også selv jeg er blandt - men det selvfølgelig også meget an på kroner/øre og hvordan projektet skulle foregå :)

Fortsat rigtig god dag,

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design / Projektopslag.dk

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk / www.projektopslag.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. februar 2008 - 14:18 #2
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2008 - 14:32 #3
Hej

Jeg vil skam gerne give en hånd med. Mener bestemt jeg har kompetencerne. Jeg har blandt andet lige lavet layoutet til www.bookhltv.org, som kommer op den 1. marts.

Se noget af min portfolie på http://umaniac.deviantart.com/gallery

Med venlig hilsen
Thomas Urup Michaelsen
admin@u-man.dk
www.u-man.dk
Avatar billede messagestick Nybegynder
04. februar 2008 - 13:58 #4
VIBA IT har store kundskaber på det her området. De har udviklet flere portaler og behersker mange forskellige tekniker med fokus pa udvikling av atraktive siter. Deres specielle fag med søgmotoroptimering gør at de udover programmeringen kan hjelpe med at trække traffik til jeres adresser.

Vi skulle meget gerne samarbejde for at effektivt hjelpe jer at nå jeres mål.

Leg mærke til at eventuelle problemer i kommunikation o.s.v. kan minskes i det at jag kan ta en aktiv rolle som mellanhånd. Beroende på jeres ønsker kan vi levere et godt bidrag til jeres udvikling. Priset for ydelserne er normalt 440:- DDK / h. Jeg håber at det kan være interessant. Venligst ha overseende med min "svenske" version af dansk.

M.v.h.,

Håkan Lane
Message Stick
Niels Jernes vej 10
9220 Aalborg Ø
Tel.: 96356106
Fax: 96354599
Email: mst@novipark.dk
Avatar billede giannidk Nybegynder
05. februar 2008 - 10:44 #5
Hej,
jeg hjælper gerne med webdesign,

besøg min hjemmeside på www.ambronet.dk for at læse mere om mine kompetencer.

Hvid su har interesse kontakt mig på gianni@ambronet.dk, så sender jeg en liste af mine kompetencer.

Venlig Hilsen
Gianni Ambrosio
gianni@ambronet.dk
www.ambronet.dk