Avatar billede stevns Nybegynder
15. juni 2001 - 09:15 Der er 5 kommentarer

Asus A7M266 og Adaptec 39160.

Jeg har en meget mærkeligt problem.

Min SCSI-controller har nu fået sine egne IRQ\'er, ved at disable onboard lydkort, men når jeg prøver at installere WinME (2000 kommer på senere), så hænger den i lang tid efter allerførste reboot, hvorefter den melder at den ikke kan skrive til harddisken!

Hvis jeg booter med en SCSI startdiskette (ME), så virker alt tilsyneladende fint (begge kanaler), og jeg kan mappe mine CD drev (3 stk).

Hjælp søges....
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. juni 2001 - 10:07 #1
Kan du ikke prøve at slå PNP OS fra i bios, det ku hjælpe!
Avatar billede stevns Nybegynder
15. juni 2001 - 10:42 #2
Er gjort. Ellers ville Winblows jo fu*** det op..
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. juni 2001 - 10:55 #3
Autoexec.bat og config.sys bruges ikke mer i WinMe, right?
Avatar billede stevns Nybegynder
15. juni 2001 - 11:00 #4
Yep.. the beauty of simplicity...
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. juni 2001 - 11:06 #5
Jeg tænkte bare påatdu kunne ha\' lagt kommandoern fra SCSI disketten over i autoexec.bat hhv. cnfig.sys