Avatar billede rbb Praktikant
31. januar 2008 - 12:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere en dansk version af IE7.0

Hej eksperter!

Jeg har et underligt problem. Jeg hjælper en ven som gerne vil opdatere fra IE6 til IE7. Ved installationen af 7.0 kommer denne som en engelsk version. Jeg har hentet den danske udgave (ie7-windowsXP-x86-dan) på microsofts hjemmeside - men ved installation af denne, kommer fejlmeddelelsen:

Denne installation understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog.

Så vidt jeg kan se af maskinen ER sproget dansk, så jeg er noget forvirret over hvor problemet er.

Nogen gode ideer?
Avatar billede ierikk Nybegynder
31. januar 2008 - 13:23 #1
jeg har samme problem med min
Medion comp fra Aldi, den kører med en engelsk ver af Windows der er fordansket
det er der vist ikke noget at gøre ved
Avatar billede Jensen DK Novice
31. januar 2008 - 13:26 #2
Det er vel en men medie udgave af XP der er indstaleret den vil kun have den engelske ie 7
så henter man en dansk sprogpakke og indstalere den efter den englske udgave
Avatar billede Jensen DK Novice
31. januar 2008 - 13:30 #3
http://peter.mpbrun.dk/index.php/2007/02/19/internet-explorer-7-mui-pack/
Her kan du hente sprogpakken til mediecenter XP
Avatar billede Jensen DK Novice
14. februar 2008 - 07:44 #4
Kan vi få lukket her?
Avatar billede ierikk Nybegynder
14. februar 2008 - 08:16 #5
jeg har løst mit problem, igennem denne tråd
Avatar billede rbb Praktikant
14. februar 2008 - 09:45 #6
silbidor: Tak for hjælpen. beklager den manglende respons fra min side, men der gik fravær i den, så jeg har ikke haft mulighed for at kontrollere løsningsforslaget. På grundlag af ierikk kommentar har jeg alligevel valgt at lukke spørgsmålet. Jeg har i øvrigt tiltro til at løsningen vil virke...