Avatar billede wazi Nybegynder
31. januar 2008 - 11:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overflytning af hjemmeside fra Danaweb

Hej eksperter.

Jeg er ved at flytte en side fra Danaweb over til et andet webhotel. Den gamle side kan findes her: www.susannes-blomster.dana7.dk.

Den nye hosting er flyttet til one.com. www.susannes-blomster.dk

Danaweb har sendt mig hjemmesiden på en CD, den har jeg uploaded her: http://www.megaupload.com/dk/?d=Q8IVO2NC

Jeg kan ikke få skidtet til at virke og får konstant fejl.

Umiddelbart kan den ikke finde ”includes” mappen. Jeg tror det er den mappe der hedder filer, som jeg har prøvet at kopiere om kalde ”includes”. Så fik jeg bare en ny fejl.

I er meget velkommende til at rette i siden, skriv til mig for at få bruger / adgangskode til ftp serveren: jensfriishansen@gmail.com

Det er den ”rå” side der ligger oppe nu, den fra CD’en.

Håber i kan hjælpe mig.

På forhånd tak

        Jens
Avatar billede wazi Nybegynder
31. januar 2008 - 11:55 #1
Jeg er lige ved at uploade den igen, den er færdig om 2 minutter.
Avatar billede goose Nybegynder
31. januar 2008 - 13:02 #2
Tvivler stærkt på, at du får det site til at køre hos one.com

Danaweb plejer at bruge noget rewrite af URL'er på ASP løsninger og det tvivler jeg på at One.com tilbyder

/Goose
Avatar billede wazi Nybegynder
31. januar 2008 - 13:16 #3
Er der mulighed for at konvertere siden så den kan læses af One.com? Eller kender du et andet godt, gerne billigt, sted hvor hostingen vil lykkes
Avatar billede goose Nybegynder
31. januar 2008 - 22:46 #4
Du skal nok finde et sted hvor de har ISAPI_rewrite mulighed på et ASP hotel, og jeg kender ikke lige nogen steder jeg kan anbefale.

/Goose
Avatar billede wazi Nybegynder
31. januar 2008 - 23:23 #5
Jeg fik det til at virke ved at rippe den originale side, en omvej men udemærket. Tak for hjælpen
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
31. januar 2008 - 23:27 #6
Det skal lige siges at din menu ikke passer i FireFox :)