Avatar billede slughead Nybegynder
31. januar 2008 - 11:33 Der er 1 kommentar

Javascript til J++

Hey.
Jeg ønsker at lave kald til j++ fra javascript.
Der er ganske simple og gode eksempler på http://www.rgagnon.com/javadetails/java-0170.html om hvordan, det skal gøres fra javascript til java.

er der nogen, der ved, om der er forskel mellem 'javascript til java' og 'javascript til j++'
Hvis ja - hvad?
Avatar billede olebole Juniormester
31. januar 2008 - 22:32 #1
<ole>

Det mener jeg ikke, du kan. J++ er jo et proprietært MS-sprog, som intet har med JavaScript at gøre.

Java er derimod et SUN-produkt og det, Netscape lagde sig op ad, da der skulle vælges navn (JavaScript hed faktisk LiveScript lige op til udgivelsen med Netscape Navigator 2.0). SUN og Netscape aftalte i den forbindelse gensidig understøttelse, men det er jeg ret sikker på, ikke findes i forhold til J++

/mvh
</bole>