Avatar billede carstenkruse Nybegynder
30. januar 2008 - 21:01 Der er 2 kommentarer

Pop-up vinduer

Hej!

Jeg har her på det sidste været meget generet af pop-ups.

Jeg bruger IE7, og har sat pop-up beskyttelsen op på den mest agressive.

For et par dage siden fik jeg hentet en fil, som min antivirus fangede, herefter begyndte mine problemer med pop-ups.

Igår stod min computer tændt i et par timer, hvor jeg ikke var ved den, og hvor den ikke lavede noget. Da jeg kom tilbage til den var der kommet 31 pop-ups :S

Hvordan kan jeg slippe af med dem?
Det ser jo umiddelbart ud som om, at der er kommet noget ind på min pc, som ikke bør være der :/
- Har selvfølgeligt prøvet at scanne for både spyware, ad-aware og virus... Men fandt intet.

Mvh Carsten
Avatar billede olebole Juniormester
30. januar 2008 - 22:02 #1
<ole>

Det er både uhensigtsmæssigt og unødigt at sætte popup-blockeren til max. Popups er en overmåde anvendelig del af webdesignerens værktøjskasse - og rigtig mange sites bruger dem på yderst fornuftig måde. Der er mange vigtige ting på WWW, man går glip af, hvis man helt disable'er popups - det vil sige også disable'er popups, som åbnes direkte på et brugerklik  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede carstenkruse Nybegynder
30. januar 2008 - 22:12 #2
Ja, jeg har også sat den tilbage på standart igen :)