Avatar billede caschmidt Nybegynder
30. januar 2008 - 18:35 Der er 1 kommentar

Forsinket skrivning mislykkedes

Jeg har en masse musikfiler liggende på en ekstern harddisk (NAS serveren: QNAP TS-109)
Jeg redigerer p.t. lidt i disse filers tags samt laver playlists m.v.

Men irriterende ofte oplever jeg at når der skal gemmes data i disse filer, så går der laaaaaaaaaaaaaaaaang tid inden Windows opgiver, og dernæst afgiver følgende fejlmelding fra systembakken:
"Windows - Forsinket skrivning mislykkedes."
Fejlmeldingen fortsætter med: "Windows kunne ikke gemme data for filen. Data blev mistet. Fejlen kan skyldes computerhardware eller netværk."

Hvad skyldes denne fejl?
Og hvad kan jeg gøre for at undgå den i fremtiden?

/caschmidt
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. januar 2008 - 19:24 #1
Du har oprettet spørgsmålet i en forkert katergori. Denne kategori er forbeholdt Eksperten-relaterede emner, og ikke andet.

Læs følgende instruktioner grundigt igennem, før du fortsætter:

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, EFTER at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

Efter at have læst instruktionerne grundig igennem, flyt dit spørgsmål til ET (og kun et) af følgende kategorier:

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/

http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/

http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/ (vælg operativ system)