Avatar billede imadchabab Nybegynder
30. januar 2008 - 18:18 Der er 2 kommentarer

Mangler programmør til ny hjemmeside!!

Hej

Jeg mangler en programmør der gerne vil lave en hjemmeisde til mit nye firma.(selvfølgelig imod betaling)

Hjemmesiden inhold vil indeholde følgende:

Brugerkonti (med tilhørende konto, udløb mm.)
Betalingside(dankort mm)
ellers skal hjemmesiden indeholde billeder med tilhørende tekster.(der vil så være flere kategorier)

Ellers skal man kunne kontrollere hjemmesiden, altså hvad for nogle billeder.

hvem kan give et tilbud på dette!!

Jeg kan henvise til hjemmesiden dba.dk. (nogen meget lignende)(jeg vil gerne gøre opmærksom på at det ikke bliver en hjemmeside til Danmark, men udenlansk)
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2008 - 13:20 #1
Hvor meget er det værd ?
Avatar billede imadchabab Nybegynder
28. februar 2008 - 13:26 #2
jape44----> spørger du om hvor meget jeg vil betale for dette?