Avatar billede alfridis Nybegynder
30. januar 2008 - 13:23 Der er 5 kommentarer

Flytte harddisk

Jeg agter at købe ny bærbær. Jeg vil have min gamle harddisk i den nye maskine mhp. konfiguration, programmer m.m.. Vil en ny bærbar æde den ? Jeg tænker ikke på størrelsen af harddisken !
Avatar billede off-line Nybegynder
30. januar 2008 - 13:36 #1
Hvis de 2 bærbare ikke har helt det samme chipset, kan det slet ikke køre.
Avatar billede alfridis Nybegynder
30. januar 2008 - 20:45 #2
Det må jeg jo undersøge..Altså om jeg vil investere i en bærbar med mit nuværende chiset, som har to år på bagen.
Takker
Avatar billede off-line Nybegynder
30. januar 2008 - 22:53 #3
Er du klar over, at du selv har lagt et svar?
Avatar billede off-line Nybegynder
04. februar 2008 - 13:10 #4
respons?
Avatar billede off-line Nybegynder
06. februar 2008 - 00:42 #5
Hvis du ikke gider følge op på dine egne spørgsmål, så lad være med at spørge
her på Eksperten.