Avatar billede west Nybegynder
15. juni 2001 - 01:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan man snyde -chart-

er der nogen der ved om man kan snyde counteren på Chart.dk ?

Det undrer mig bare at en side som
http://www.truckster.dk/

kan have så mange hits som det ser ud til at den har
ligge nr. på chart hobby
Avatar billede nomiz Nybegynder
15. juni 2001 - 01:19 #1
Ja, man kan snyde den med noget refresh, jeg så en gang. Man skulle bare smide en meta-refresh\'er ind i et usynligt frame, eller et eller andet flip.. Kan ikke huske det
Avatar billede keysersoze Guru
15. juni 2001 - 01:39 #2
tager lige en kigger...
Avatar billede blood Nybegynder
15. juni 2001 - 07:54 #3
nomiz >> De bruger ip log :o)

Det er regtid at man skal refresh siden heletiden med først skal man tilslutte som pc til en porxy server som skifter ens ip heletiden
Avatar billede jesperk1 Nybegynder
16. juni 2001 - 00:54 #4
ja det kan man
Avatar billede blood Nybegynder
16. juni 2001 - 01:02 #5
Prøver lige igen

nomiz >>På chart.dk bruger de ip log

Det er regtigt at man skal refresh siden hele tiden men først skal man tilslutte din pc til en porxy server som skifter ens ip hele tiden
Avatar billede west Nybegynder
16. juni 2001 - 12:26 #6
hvordan gør man det?

(naturligvis ikke fordi jeg agter at gøret det : ))
Avatar billede gatez Nybegynder
21. juni 2001 - 14:56 #7
Det kræver som Blood siger at din maskine skifter IP adresse efter hver opdatering.

Det gøres med en porxy server.

Det er den enste måde.
Avatar billede danscape Nybegynder
09. juli 2001 - 18:02 #8
Der er sq en skummel side den der http://www.truckster.dk/

Nøøøøj, elefanter! Hvor cult :)

Hvordan kan man have over 700 besøgende om dagen?? Er der virkelig så mange der kigger på elefanter??

- Kasper
Avatar billede okay Nybegynder
09. juli 2001 - 18:04 #9
hvad skal du bruge alle de hjemmeside ti (peak.dk, chart.dk, counter.dk, nope.dk osv)...tror du selv du vil få mere besøgende ??

http://www.eksperten.dk/spm/85894
Avatar billede cpufan Juniormester
15. august 2001 - 15:05 #10
du skal blot slette cookieen der ligger på din pc... hedder selvfølgelig et eller andet med chart
Avatar billede henno Nybegynder
16. august 2001 - 22:54 #11
JepS!......cpufan har ret! Chart.dk fungerer via cookies og dem skal du bare slette, så tæller counteren igen!