Avatar billede scoty Nybegynder
29. januar 2008 - 20:55 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Computer med OEM

Hej Eksperter...

Jeg har en computer, hvor der ligger en windows OEM version på. Under opsætningen kom jeg til at vælge norsk hvilket resulterede i at alle mine menuer og programtitler, etc... står på norsk.

Hvad gør jeg, da der ingen cd følger med til computeren?

//Scoty
Avatar billede scoty Nybegynder
29. januar 2008 - 20:59 #1
Opsætningen = installation af windows
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2008 - 21:15 #2
Så har du vel en skjult partition med installationsfilerne?
Under alle omstændigheder skal du reinstallere fra bunden for at få dansk sprog.
Avatar billede azerty Juniormester
29. januar 2008 - 21:23 #3
Lyder som Acer...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2008 - 22:22 #4
Lyder som mange - ikke kun Acer
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
29. januar 2008 - 23:39 #5
Kan du ikke finde en ominstallations funktionen (evt. F8 under opstart, eller ring til dem du købte den hos) så lån en OEM CD af nogen.
Det er helt lovligt og du skal så bare indtaste det OEM licensnr. der sidder på siden af maskinen.
Avatar billede peet-49 Novice
30. januar 2008 - 08:47 #6
ALT+F10 eller F11 under opstart skulle starte recovery. Ved Medion er det Ctrl+F11
Avatar billede scoty Nybegynder
30. januar 2008 - 15:06 #7
peet-49 Er det når windows er startet op jeg skal tykke alt+f10(f11) ??
Avatar billede scoty Nybegynder
30. januar 2008 - 15:07 #8
peet-49: undskyld skal bare læse det hele :)
Avatar billede peet-49 Novice
01. marts 2008 - 08:16 #9
Lidt feedback?
Avatar billede scoty Nybegynder
02. marts 2008 - 11:12 #10
Beklager den meget lange svar tid.... Er meget ude og rejse for tiden.. Men jeg nåede ikke at prøve jeres muligheder, før jeg afleverede den til butikken og bad om at få windows xp intalleret. Beklager...

Men for ingen skal føle sig snydt, bedes i poste et svar og så deler i point.

//Scoty
Avatar billede peet-49 Novice
09. marts 2008 - 09:50 #11
:-)