Avatar billede fnuggie Nybegynder
06. december 1999 - 17:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fra ram-fil til mp3-fil

Er der nogen der kender et program der kan konventere fra RAM-filer til MP3-filer???
Avatar billede cldu Nybegynder
06. december 1999 - 18:48 #1
hmmmm... Jeg tror nok RealJuice / RealJockey / whatever fra Real CORP. kan det... den der player med .rmx som default format...

har desværre ikke noget link til den :-(((((

... men den skulle være til at skaffe på din opfordring. DEN ER IKKE Z-WARE, MEN SHAREWARE. right. så fik vi DET på plads :-)))
Avatar billede wolf_ Nybegynder
07. december 1999 - 22:26 #2
Du kan gøre det med Winamp, det kræver bare at du henter en patch på
www.winamp.com
jeg kan ikke huske hvad den hedder eller hvor den ligger der inde, så god jagt *SS*
jeg ved bare at den findes, for jeg har set den men download den ikke da jeg ikke lige stod og havde brug for den

Avatar billede cldu Nybegynder
08. december 1999 - 01:58 #3
duh... winamp kan ikke læse RAM filer...
Avatar billede 123456 Nybegynder
09. december 1999 - 04:59 #4
Hej fnuggie

Hvad nu hvis...... du havde et program det hedder  RAM2WAV, så kunne vi jo begynde at arbejde lidt :-) Jeg mener du kender  jo nok WAV2MP3 & MP3GEN.. det kunne være en løsning ik`
Avatar billede fnuggie Nybegynder
11. december 1999 - 15:34 #5
123456>> Ved hvor jeg kan finde det program????
Avatar billede cldu Nybegynder
11. december 1999 - 16:38 #6
fnuggie & 123456: Man kan ikke først konvertere til én ting og så til en anden igen uden et BETYDELIGT kvalitets-tab.
Avatar billede fnuggie Nybegynder
11. december 1999 - 17:27 #7
cldu>> Har du et bedre foreslag???
Avatar billede cldu Nybegynder
11. december 1999 - 17:32 #8
fnuggie: hmmmmmmm.... Det, der nok ville være det smarteste, var et skaffe et af de proggy'er jeg startede med at nævne, dvs. REALmedia Juice eller sådan noget.

Alternativet må være at sætte dit lydkort til at optage WAV-outputtet og så komprimere det til mp3 bagefter. Det virker selvfølgelig kun hvis dit lydkort understøtter optagelse af WAV og har Full Duplex. Det giver dog også en smule kvalitets-tab, men en begrænset mængde, da den optagede lyd på denne måde ikke indeholder de samme (direkte) dekomprimerede pakke-rutiner. Det skulle gøre kvali'en en smule bedre. :-)
Avatar billede teknik Juniormester
22. december 2000 - 00:08 #9
Jaah...det har jo taget sin tid, men mon ikke det her er det du leder efter:
----------------------------
In Reply to: Re: Is it any program that can convert realplayer to mp3 posted by emma on April 24, 2000 at 14:20:32:

Dont know if your still looking for a program. I just seen these post, from ask jeeves.. Dont know how they poped up, but they did.... Well anyhow total record does what your asking to do.. will will even stop recording when it buffers and start when the song starts again... I\'ve only used it a few times, but it has worked real good for me... get it at
http://www.highcriteria.com/
------------------------------

Download nyeste \"total recorder\" her
http://www.highcriteria.com/download/totrec30b.exe      (3.0 beta)

mvh :-)))
Teknik
Avatar billede fnuggie Nybegynder
25. juni 2003 - 08:08 #10
ha ha ha ha ha