Avatar billede fucke Nybegynder
29. januar 2008 - 15:42 Der er 1 kommentar

problem med Rich text editor

Hej, jeg sidder og udvikler på et CMS system som benytter RTE ( http://www.kevinroth.com/rte/demo.htm).
Mit problem er at når man opretter link skal man skrive en URL ind, jeg vil gerne lave det sådan at når brugeren klikker på opret link kommer der en liste med filer (på samme server) frem og så kan der klikkes for at linke til den valgte fil.
Håber det er forståeligt.
Det jeg spørger efter ikke ikke nødvendigvis en masse koder, men mere bare nogen pointeres, hvordan kommer jeg igang med at lave det osv.

Tak.
Avatar billede roenving Novice
29. januar 2008 - 16:38 #1
Fra javascript kan du jo ikke slå op i serverens filsystem, så enten skal du medsende de pågældende urler i et element, hvor de kan udpeges (en select !-), eller også må du lave en webservice, hvor brugeren kan slå op !o]