Avatar billede bugger Nybegynder
29. januar 2008 - 14:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

foldemærker på brevpapir i word

Hejsa
Jeg er ved at lave nogle skabeloner til noget brevpapir. Hvordan laver jeg et lille foldemærke i venstre side 10½ cm fra toppen og ½ cm fra v. kant?
Jeg har prøvet med at lave en tekstboks med et . (punktum) i, med det flytter sig efterhånden som man skriver tekst i dokumentet.
Har I nogle ideer?
/B
Avatar billede supertekst Ekspert
29. januar 2008 - 15:28 #1
Prøv at indlægge den i "sidehovedet" i stedet
Avatar billede bugger Nybegynder
29. januar 2008 - 15:38 #2
hej Supertekst
Det er ikke muligt da det vil blive et meget stort sidehoved, som rager ned hvor brevteksten skal være.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. januar 2008 - 16:14 #3
Sæt din prik i en tekstboks som du har gjordt det i et tomt dokument. Udskriv x antal kopier af siden, og smid dem i printeren igen. Så har du noget skabelonpapir klar.
Avatar billede perj Nybegynder
29. januar 2008 - 16:16 #4
Ved ikke om du kan finde noget her.
http://bedreword.dk/brevskabelon/index.html
Avatar billede perhol Seniormester
29. januar 2008 - 18:18 #5
Brug tegneværktøj/Streg til at placere en streg i den størrelse du ønsker, lige der hvor du vil have den.
Højreklik på stregen og vælg [Formater autofigur].
Gå til fanen [Layout] og vælg [Bag tekst].
Tryk på knappen [Avanceret] i samme fane.
Vælg [Vandret] - [Absolut placering]. Når jeg vælger en streg på 0,2 cm i længden og en absolut placering -0,1 cm til højre for margen ligger den lige midt over margenen.
Vælg derefter [Lodret] - [Absolut placering] og sæt de mål du ønsker her.
Sæt et hak i det nederste punkt til venstre [Lås anker].
Tryk nu på [Ok] 2 gange.
Stregen flytter sig nu ikke når du tilføjer tekst.
Avatar billede bugger Nybegynder
29. januar 2008 - 19:12 #6
Super Per, Tak for det.
Læg et svar og du får points!
Avatar billede perhol Seniormester
29. januar 2008 - 19:37 #7
:-)