Avatar billede laban1977 Nybegynder
29. januar 2008 - 11:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsæt en kalender i en celle (som List)

Kan man indsætte en kalender som en dropdown-list i en celle i excel.
Den kan laves i 2 celler, hvor der vælges dag i den ene og måned i den anden, men jeg vil gerne have det i samme celle - fx. så kalenderen for den aktuelle måned kommer frem som et gardin i cellen, og der kan klikkes frem/tilbage i måneder vha. pile øverst i kalenderen.
Avatar billede perhol Seniormester
29. januar 2008 - 12:01 #1
Kender det ikke som dropdown-liste, men det kan laves som popop kalender ved markering af en celle der er formateret i et bestemt format. Det laves i VBA.
Avatar billede perhol Seniormester
29. januar 2008 - 12:06 #2
Valgt dato vil så blive indsat i den markerede celle.
Avatar billede laban1977 Nybegynder
22. oktober 2008 - 16:36 #3
Lukket uden løsning

/Laban1977
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Vi har et stort udvalg af Excel kurser. Find lige det kursus der passer dig lige her.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



IT-JOB

Saab Danmark A/S

Senior Software Developer

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Generalister til PMO og strategiimplementering

Københavns Professionshøjskole

Nytænkende og agil IT-projektleder

Gehl Architects ApS

IT Supporter

Sund & Bælt Holding A/S

IT Change & Release Manager