Avatar billede trayzor Nybegynder
28. januar 2008 - 15:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VS 2005 vs. VS 2008 - Service references

Hej,

Jeg er løbet ind i et mystisk problem.
I en VS 2005 løsning havde jeg refereret en webservice der udstillede en rækker metoder og klasser.

I VS 2008 prøver jeg nu at referere præcist samme webservice. Alle metoder er som i VS 2005 undtagen en enkelt klasse der bare er forsvundet.

Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende?

På forhånd tak.

Mvh.
Michael
Avatar billede a1a1 Novice
28. januar 2008 - 20:34 #1
nej, har dog ikke prøvet den "nye", har du serializedet den som de andre?, er klasserne/metoderne oprettet ens?
Avatar billede trayzor Nybegynder
29. januar 2008 - 07:35 #2
Det er præcist den samme webservice (ikke en jeg har skrevet).
Der er ikke mange måder at begå fejl på. Man tilføjer referencen, og kan derefter eksempelvis instantiere et gateway objekt.

namespace.Gateway gw = new namespace.Gateway();

Det der er interessant er at netop gateway klassen ikke fremgår af objekt browseren i 2008, men den er der fint i 2005.
Avatar billede trayzor Nybegynder
16. maj 2008 - 11:44 #3
Jeg lukker.