Avatar billede jonasp84 Nybegynder
28. januar 2008 - 01:08 Der er 3 kommentarer

Lager til webshop

Hey folkens

Jeg er i gang med at undersøge en masse ting omkring opstart af en webshop.

Jeg er nu nået dertil hvor lager er kommet ind i billedet.

Er det muligt at drive en webshop uden at have et lager, forstået på den måde at når kunden bestiller sin vare, at man først der bestiller varen hjem fra grossisten.

Men er der lang ventetid generelt hos grossister, eller er det dag til dag levering? Og vil man kunne hamle op med konkurrende virksomheders priser?

Webshoppen skal sælge Pc hardware og udstyr

Håber i kan givet et godt svar!
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. januar 2008 - 15:26 #1
Det du søger er en leverandør der går med til dropshipping. Så søg efter dette.

Bemærk dog at avancen bliver desto lavere ved dropshipping, og på et område som hardware hvor avancen stadig er i bund vil du skulle omsætte for rigtig meget før du ville se en fortjeneste.

Personligt ville jeg ikke kaste mig ud i det marked, med mindre du kan ramme en niche gruppe.

Du kan ligeledes få rigtig meget hjælp omkring start af webshop på www.amino.dk
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
05. februar 2008 - 10:43 #2
hvis det er en webshop med den ønskede funktionalitet kan bitpaq.com anbefales.. hvis du søger en leverandør eller lignede info kan amino ganske rigtig anbefales.. der er masser af inspiration
Avatar billede maledictine Nybegynder
27. maj 2008 - 19:29 #3
Jeg kan se du er inde på noget af det samme som jeg har gået og tænkt over, dog har jeg tænkt mig at direkte lave en shop/mini lager i en by jeg ved står og mangler en hardware butik. Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du er fra, men selv står jeg og søger en der evt. ville være frisk på at indgå i sådan et projekt sammen med mig.

Byen det drejer sig om er Nakskov på Lolland. Jeg har undersøgt en del om mulighederne og har snakket med en del af byens folk, og de siger alle at de savner sådan et sted.

Det jeg så havde tænkt mig var at der skulle være et fast tidspunkt om dagen hvor shoppen havde åbent, men samtidig også at der er mulighed for udlevering af varer udenfor forretningens åbningstider mod et lille ektra beløb.

Hvis du er inden for rimelig afstand og skulle have interesse for dette giv mig da lige en mail på ystroem@gmail.com også kan vi snakke videre.