Avatar billede tbj Nybegynder
27. januar 2008 - 23:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

RSS feed med design og kode til eksterne sider

Jeg har fået sat et RSS feed op, som kører fint.

http://hvr.net.dynamicweb.dk/Default.aspx?ID=5844&Purge=True&Action=ShowFile

Det jeg nu mangler er at lave et design,
hvor der f.eks. er et logo i toppen og så 5 nyeste nyheder
derunder.

Og så skal der kunne laves et script, som bruges
til sider, som skal have logoet og de 5 nyeste nyheder ind på deres sider.

Jeg har søgt en del, men har oftest fundet scripts som genererer
selve feedet eller hvor der genereres scripts, som ligger på selve sidens server. Det holder ikke helt, da det er risikabelt, hvis den server så får problemer.

Findes der en generator, hvor man får en kode man ligger ind på ens egen side og hvor selve koden ikke ligger eksternt...

ellers ville en tutorial eller kildekode være perfekt!
Avatar billede tbj Nybegynder
24. marts 2008 - 15:30 #1
Nogle bud??? :)
Avatar billede tbj Nybegynder
08. december 2009 - 11:01 #2
Lukket