Avatar billede greenstreet Nybegynder
27. januar 2008 - 22:25 Der er 4 kommentarer

Ny PC - størrelse på tegn

Min nye bærbare PC er udstyret med en god skærm med en opløsning på hele 1680 X 1050 Pixels. Godt til mange ting, men jeg har ikke tænkt på at bogstaver bliver tilsvarende mindre jo højere opløsning. Jeg kan ikke finde ud af hvordan man ændrer på størrelsen i Vista  - er der nogen der kan fortælle mig det?
Avatar billede kbech Nybegynder
28. januar 2008 - 00:43 #1
Mener du i din browser, eller bare over alt
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2008 - 23:03 #2
Hvis det er på internettet du ikke kan læse bogstaverne ordenligt skal du bare holde  Ctrl nede og så scrolle på musen (Opad for zoom)
Avatar billede greenstreet Nybegynder
30. januar 2008 - 21:42 #3
Jeg mener faktisk overalt. Dokumenter, internet, mail... alt!
Avatar billede greenstreet Nybegynder
30. januar 2008 - 21:44 #4
Jeg mindes at det i det gamle XP var noget med højreklikke på skærm, vælge skærmindstillinger og så gå videre ind under avanceret og så stille på tegnstørrelse: lille (96dpi), alm., og stor...